avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 409 soluții astăzi
Forum Activitate Ramoida

Activitate Ramoida

Bună seara,
O prietena a depus anul trecut dosar pentru bursa socială si a obținut acest ajutor. De ceva luni bune partenerul ei de viata si tatal copiilor (nu sunt căsătoriți) s-a angajat. Teoretic dupa parerea mea s-ar încadra si de aceasta data salariu soțul fiind de 1750 lei lunar(cu acesti bani rămâne pe luna ) si alocația celor 2 copii. bursa am înțeles ca nu se ia in calcul.
îIntrebarea ei este :cum face aceea declarație la notariat?Mai trebuie sa fie partenerul prezent cand face declarația, sau doar anunta ca el este angajat acum ? Trebuie adusă adeverință de venit de la serviciu la notar? Dar de la ANAF se mai scoate pentru partener adeverință? ce termen de valabilitate are aceasta adeverință de la notar, el avand o zi liberă vineri 19 aug 2022 si ar merge qtunci sa o faca daca este nevoie de el.
programul notarial fiind de la 9-15 , maxim 16 partenerul nu poate lipsi de la serviciu, seful nefiind f prietenos si nu vrea să-și piardă locul de muncă.
va rog daca se poate un răspuns pentru a ii transmite
mulțumim
Bună ziua,

Astăzi mi s-a confirmat încă o dată că încă mai sunt și oameni buni. Cineva l-a găsit și ni l-a adus acasă.
Mulțumesc pentru răspuns.

georgiana.td a scris:

Solicitați un duplicat al certificatului de naștere al copilului. Cel anterior va figura automat ca anulat. Pierderea nu se anunță nicăieri.

Bună seara,

Fiica mea și-a pierdut carnetul de elev(gimnaziu) in el avea și o copie după certificatul de naștere, urma să-și prelungească abonamentul la metrou....
Deși are completată adresa, datele personale și un Nr de telefon nu cred că are sansa să îl returneze cineva... Ar trebui să anunț undeva ținând cont că era și un act acolo( copie certificatul de naștere).
La școala presupun că îi va face altul...

Mulțumesc
Articolul trimis de dv m-a ajutat mult. Mulțumesc

SOS1000 a scris:

Daca doriti explicatii cat mai exacte nu le puteti primi decat de la Casa de pensii de care apartine mama cu domiciliul . Mergeti acolo cu cartea de munca si o sa vi se explice exact ce trebuie sa faceti www.avocatnet.ro/articol_560...

Bună ziua.
Mamei mele ii mai trebuie 11 luni vechime pentru a se pensiona pe baza vechimei. Cineva i-a spus că ar putea " cumpăra" acele luni lipsă, nu are nici un fel de venit și aș incerca sa o ajut eu. Dar, eu locuiesc în București ea într-o localitate din judetul Argeș. As putea sa ii plătesc eu de aici din București? Există această variantă? Ce acte ar fi necesare și cum s-ar face aceasta plată, eșalonat sau integral? As dori explicații cat mai exacte pentru amândouă variantele.
Va mulțumim
Bună seara.

Sunt persoana fizica fara venit, însă la emiterea unei Adeverințe de venit de la ANAF apar cu 1 leu încasări.
Nu este suma mare dar nu înțeleg de ce apare în acel tabel scris
Declarație informatica 205 depusa in 26.02.2021.
Categoria de venit -venituri din dobânzi
Tip venit - realizat
Venit brut -1 leu
Venit impozabil -1 leu
Impozit venit- 0 lei
Dețin un card bancar ing pe care încasez alocațiile celor 2 copii și după caz daca se încadrează bursă școlară a unuia dintre ei.
Cardul are opțiunea de Cont de economii - unde transfer o parte din bani când și când. Având optiunea de ai transfera între conturi când este nevoie și rămân în până fara a se pierde dobânda, care a ajuns la 6.20 lei de atunci și până astăzi.
Întrebarea este cine a depus aceea declarație,205?
Sau, am de plata ceva conform adeverinței.
De la ANAF doamna mi-a spus f expeditiv că e dividende de la Muntenia ( a specificat clar asta) și că sa nu-mi fac griji, dar eu nu dețin acțiuni.
O alta, că ar fi de la vreo bancă, deaceea detaliile mele referitoare la card.
Deci ce am de făcut dacă cei de la ANAF nu m-au ajutat .....