avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 793 soluții astăzi
Forum Activitate nicola81

Activitate nicola81

Sa inteleg ca oricine poate cumpara produse de la un magazin online si le poate trimite cum vrea fara a informa magazinul ca le returneaza? Si atunci care e scopul unei proceduri publicate pe site? Daca eu am scris in conditii ca o informare de retur va trebui confirmata/acceptata de catre mine e degeaba pe site?

gi-jane2 a scris:

Nu aveti dreptul. Nu ii trebuia acceptul dvs pt retur. Nu le primiti daca sunt desigulate toate daca sunt de acelasi fel sau alte motive, daca nu sunt in starea in care erau cand ati trimis.

Am un magazin online si un client a comandat 3 articole. Dupa ce le-a primit mi-a solicitat retur pentru un articol , pe care l-am acceptat. Cand am primit returul, in colet erau toate cele 3 produse. Cand l-am intrebat de situatie, mi-a spus ca s-a razgandit si s-a hotarat sa le trimita pe toate 3 ( fara sa ma anunte).
Pe site procedura de retur pe care nu a respectat-o, nu a anuntat celelalte 2, nu ne-am dat acceptul sa le trimite, etc. In baza acestui argument, am dreptul de a refuza returul celorlalte 2 articole?
Multumesc
Buna ziua
In privinta taxei de mediu pentru ambalajele introduse pe piata am o nelamurire. Am un mic magazin in care vand online camasi de noapte/lenjerie dama. Produsele achizitionate din UE vin fiecare ambalat in cutie individuala. Apoi comenzile sunt trimise clientilor mei in diverse cutii de curierat achizitionate local.
In declaratia de mediu trebuiesc declarate cutiile individuale cu care vin lenjeriile de la producator dar si cutiile de curierat in care trimit articolele clientilor mei? Sau acestea din urma nu trebuiesc incluse de catre mine, find puse in piata de catre cel de la care cumpar cutiile de curierat?
Marturisesc ca am aflat tarziu de aceasta taxa, am o activitate de cateva luni de la inceputul anului dar inca nu am completat aceasta declaratie, nici o activitate extraordinara nu am avut... 30-40 produse pe luna... am facut un calcul la 5-6kg de carton/luna... pot completa o declaratie pentru toata activitatea din acest an de pana acum?
Buna ziua
De cateva luni mi-am deschis un mic magazin online in care comercializez camasi de noapte dama dantela, satin etc
E ok, nu ma plang, insa acum 2 saptamani am avut parte de primul eveniment cu un client problematic. A achizitionat 4 articole, ulterior dorind sa returneze 2 dintre ele. Am zis ok, le puteti returna conform conditiilor de pe site, produsul sa fie intact cu accesorii si etichete etc. Mi-a zis ca nu e problema ca sunt asa cum le-a primit, nici macar nu le-a probat.
Cand le-am primit am ramas surprinsa: ambalajele rupte (cutii de tip capac ce se desfac usor doar ridicand capacul) , etichetele de carton cu sigiliu detasate de articol si mai ales produsul in sine facut ghem, punga, mototolit intors pe dos indesat in cutii.
Am refuzat clientului returul in aceste conditii , iar el ma "ameninta" ca va face plangere la anpc daca nu isi primeste banii inapoi. Are dreptate? Am exagerat eu?