Buna ziua
De cateva luni mi-am deschis un mic magazin online in care comercializez camasi de noapte dama dantela, satin etc
E ok, nu ma plang, insa acum 2 saptamani am avut parte de primul eveniment cu un client problematic. A achizitionat 4 articole, ulterior dorind sa returneze 2 dintre ele. Am zis ok, le puteti returna conform conditiilor de pe site, produsul sa fie intact cu accesorii si etichete etc. Mi-a zis ca nu e problema ca sunt asa cum le-a primit, nici macar nu le-a probat.
Cand le-am primit am ramas surprinsa: ambalajele rupte (cutii de tip capac ce se desfac usor doar ridicand capacul) , etichetele de carton cu sigiliu detasate de articol si mai ales produsul in sine facut ghem, punga, mototolit intors pe dos indesat in cutii.
Am refuzat clientului returul in aceste conditii , iar el ma "ameninta" ca va face plangere la anpc daca nu isi primeste banii inapoi. Are dreptate? Am exagerat eu?
daca aveti imagini ale produselor asa cum au venit, lasati clientul sa faca plangere. e dreptul lui. in plus lenjeria intima si alte consumabile sunt excluse de la retur. vezi OUG 34/2014, art. 16