avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 832 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... magazin online client nu respecta procedura retur
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

magazin online client nu respecta procedura retur

Am un magazin online si un client a comandat 3 articole. Dupa ce le-a primit mi-a solicitat retur pentru un articol , pe care l-am acceptat. Cand am primit returul, in colet erau toate cele 3 produse. Cand l-am intrebat de situatie, mi-a spus ca s-a razgandit si s-a hotarat sa le trimita pe toate 3 ( fara sa ma anunte).
Pe site procedura de retur pe care nu a respectat-o, nu a anuntat celelalte 2, nu ne-am dat acceptul sa le trimite, etc. In baza acestui argument, am dreptul de a refuza returul celorlalte 2 articole?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 07:18, 7 Iulie 2023
Nu aveti dreptul. Nu ii trebuia acceptul dvs pt retur. Nu le primiti daca sunt desigulate toate daca sunt de acelasi fel sau alte motive, daca nu sunt in starea in care erau cand ati trimis.
Sa inteleg ca oricine poate cumpara produse de la un magazin online si le poate trimite cum vrea fara a informa magazinul ca le returneaza? Si atunci care e scopul unei proceduri publicate pe site? Daca eu am scris in conditii ca o informare de retur va trebui confirmata/acceptata de catre mine e degeaba pe site?

gi-jane2 a scris:

Nu aveti dreptul. Nu ii trebuia acceptul dvs pt retur. Nu le primiti daca sunt desigulate toate daca sunt de acelasi fel sau alte motive, daca nu sunt in starea in care erau cand ati trimis.

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
In lege scrie altceva, ca poate da retur fara motivare in termen de 14 zile. Dvs impuneti niste conditii, ok...acuma ca au venit, ce doriti, sa le dati inapoi ca el sa va informeze, dvs acceptati si le trimite inapoi?
V-a informat ca trimite retur, numai ca un articol, el trimitand 3. Faceti o exceptie ca nu averi ce face, e inutil sa va intindeti cu un client nemultumit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie produs cumparat online tdrtdr tdrtdr Buna ziua, Am cumparat un telefon de la un magazin online. L-am primit pe 27 iar acum am observat ca are un defect la camera foto. Nu au trecut nici 48ore de ... (vezi toată discuția)
Comertul online saionara saionara am unele nelamuriri cu privire la garantia si returnarea produselor. ca si magazin online neplatitor de TVA, pot sa pun o taxa retur in cazul in care ... (vezi toată discuția)
Neintelegere privind produsul oferit denisa89 denisa89 Am si eu o problema..am postat un anunt pe olx, a sunat cumparatorul,am trimis coletul, toate bune. Problema apare a doua zi dupa ce respectivul ridica coletul ... (vezi toată discuția)