avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 914 soluții astăzi
Forum Activitate andrei_25

Activitate andrei_25

Uitandu-ma mai atent, vad ca firma la care am trimis produsul pentru constatare si care credeam ca este doar o firma subcontractoare, este de fapt firma care a furnizat produsul...doar ca adresa acestora de mail are un nume diferit fata de numele declarat la emag.
Ultima noastra discutie a rezultat ca produsul a plecat din partea lor inapoi spre emag...deci inteleg ca mingia se afla in curtea lor acum.
da, am incercat si acest lucru acum o saptamana, nu am posibilitatea de a atasa poza, insa in zona de telefon nu este trecut nici un numar, motivul pentru care sustin ca nu am cum sa dau de aceasta firma :)
Nu au decat numele si adresa.


Buna ziua,

Produsul a fost trimis la adresa la care am fost instruit de catre emag(aceasta facea parte din procedura de trimitere a celor de la firma furnizoare)..firma furnizoare este de negasit, nu au numar de telefon sau adresa de email in acest sens.
Furnizorul este partener emag/ dar produsul este livrat de emag.
Da firma este romaneasca, a fost infiintata la inceputul anului 2022.
Mai amiabil decat rabdarea de o luna, deschiderea unei solicitari cu emag-ul pentru intermedierea noastra dintre furnizor si mine( emag-ul fiind in mijloc), convorbirea avuta cu firma la care am fost instruit sa trimit produsul, nu stiu ce as putea sa mai ofer :).
Nu am cum sa demonstrez acest lucru, firma respectiva este de negasit..singura sansa de interactiune pe care o pot avea, este printr-un partener intermediare(in acest caz emag)
Buna seara,

Am o problema cu garantia unui produs..in sensul ca produsul mi s-a defectat dupa nici 2 saptamani de utilizare(produsul a fost achizitionat de pe emag, mai precis de la un partener al emag-ului).
Produsul a fost trimis inapoi catre o firma specializata in repararea produselor(nu firma de la care a fost cumparat produsul)..mi s-a spus ca nu mai poate fi reparat, mai departe va fi trimis inapoi la Emag si ca se va rambursa suma pentru acest produs.
O luna mai tarziu, iar acest lucru nu s-a intamplat, in momentul de fata sunt ignorat cu orice fel de intrebare pe care o adresez la emag, iar furnizorul acestui produs e de negasit.

Mai pot face ceva in situatia actuala ? o plangere la ANPC ? se va rezolva ceva daca voi initia aceasta procedura ?
Răspuns la discuția Probleme chirias/Obligatii
da, acest contract stipuleaza rezilierea in caz de neplata.
Buna seara,

Acum un an am semnat un contract de inchiriere cu un fost coleg de munca(s-a stabilit suma platii lunare, valabilitatea contractului fiind pe un termen de 1 an), acesta a fost inregistrat la ANAF, iar pe toata perioada de un an, totul a mers foarte bine.
In urma intelegerii din ambele parti de acum aproape o luna, s-a decis reinoirea contractului pe aceeasi suma ca si acum un an(semnatura de ambele parti)
Din pacate nu am apucat sa inregistrez acest contract la ANAF, iar aceasta persoana nu a mai platit deloc facturile si ignora intentionat mail-urile si mesajele whatsapp.
Daca acest lucru persista si avand un contract care nu este inca inregistrat la ANAF, mai am vreo obligatie fata de aceasta persoana ? poate fi data afara aceasta persoana ? am fost instiintat ca si in conditiile in care nu este inregistrat, aceste obligatii se mentin, este adevarat ?