avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantii nerespectate/produs stricat
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantii nerespectate/produs stricat

Buna seara,

Am o problema cu garantia unui produs..in sensul ca produsul mi s-a defectat dupa nici 2 saptamani de utilizare(produsul a fost achizitionat de pe emag, mai precis de la un partener al emag-ului).
Produsul a fost trimis inapoi catre o firma specializata in repararea produselor(nu firma de la care a fost cumparat produsul)..mi s-a spus ca nu mai poate fi reparat, mai departe va fi trimis inapoi la Emag si ca se va rambursa suma pentru acest produs.
O luna mai tarziu, iar acest lucru nu s-a intamplat, in momentul de fata sunt ignorat cu orice fel de intrebare pe care o adresez la emag, iar furnizorul acestui produs e de negasit.

Mai pot face ceva in situatia actuala ? o plangere la ANPC ? se va rezolva ceva daca voi initia aceasta procedura ?
Ultima modificare: Duminică, 26 Februarie 2023
andrei_25, utilizator
Cel mai recent răspuns: andrei_25 , utilizator 10:02, 1 Martie 2023
mai intai: dvs ati trimis produsul stricat la firma de service din contract? daca nu, ati gresit. in al doilea rand, daca furnizorul nu este emag, atunci emag nu are de ce sa va raspunda. furnizorul e o firma romaneasca? daca da, reclamatia la ANPC este pasul urmator. trebuie sa demonstrati ca ati incercat sa rezolvati amiabil problema.
Ultima modificare: Luni, 27 Februarie 2023
adriandimitriu, utilizator
Buna ziua,

Produsul a fost trimis la adresa la care am fost instruit de catre emag(aceasta facea parte din procedura de trimitere a celor de la firma furnizoare)..firma furnizoare este de negasit, nu au numar de telefon sau adresa de email in acest sens.
Furnizorul este partener emag/ dar produsul este livrat de emag.
Da firma este romaneasca, a fost infiintata la inceputul anului 2022.
Mai amiabil decat rabdarea de o luna, deschiderea unei solicitari cu emag-ul pentru intermedierea noastra dintre furnizor si mine( emag-ul fiind in mijloc), convorbirea avuta cu firma la care am fost instruit sa trimit produsul, nu stiu ce as putea sa mai ofer :).
Nu am cum sa demonstrez acest lucru, firma respectiva este de negasit..singura sansa de interactiune pe care o pot avea, este printr-un partener intermediare(in acest caz emag)
Ultima modificare: Luni, 27 Februarie 2023
andrei_25, utilizator
mai aveti factura, nu? pe ea scrie un cod fiscal, pe care il folositi ca sa gasiti datele firmei, asa cum sunt ele inregistrate la anaf sau ministerul de finante. nu cred ca au radiat deja firma, e o procedura greoaie
da, am incercat si acest lucru acum o saptamana, nu am posibilitatea de a atasa poza, insa in zona de telefon nu este trecut nici un numar, motivul pentru care sustin ca nu am cum sa dau de aceasta firma :)
Nu au decat numele si adresa.


Ultima modificare: Marți, 28 Februarie 2023
andrei_25, utilizator
eu as incerca doar pentru atmosfera sa trimit o scrisoare cu confirmare de primire. sau as cheltui 45 lei pe un certificat constatator. insa daca produsul a costat cateva sute de lei, probabil nu merita

Alte discuții în legătură

Bună, doresc să fac o plângere anpc, am trimis în service ... N0mad N0mad Bună, doresc să fac o plângere ANPC, am trimis în service telefonul personal (Sony Xperia 5 II, 4100 lei la achiziție) de 3 ori în ultimele 2 luni pentru ... (vezi toată discuția)
Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)
Buna ziua! in data de 06.12.2023 am comandat 3 telefoane la emag, ... boraciu boraciu Buna ziua! In data de 06.12.2023 am comandat 3 telefoane la emag, dintre care doua de la acelasi magazin, achitate integral. Cele doua(huawei p30 lite) nu au ... (vezi toată discuția)