Am o problema cu garantia unui produs..in sensul ca produsul mi s-a defectat dupa nici 2 saptamani de utilizare(produsul a fost achizitionat de pe emag, mai precis de la un partener al emag-ului).
Produsul a fost trimis inapoi catre o firma specializata in repararea produselor(nu firma de la care a fost cumparat produsul)..mi s-a spus ca nu mai poate fi reparat, mai departe va fi trimis inapoi la Emag si ca se va rambursa suma pentru acest produs.
O luna mai tarziu, iar acest lucru nu s-a intamplat, in momentul de fata sunt ignorat cu orice fel de intrebare pe care o adresez la emag, iar furnizorul acestui produs e de negasit.
Mai pot face ceva in situatia actuala ? o plangere la ANPC ? se va rezolva ceva daca voi initia aceasta procedura ?
Uitandu-ma mai atent, vad ca firma la care am trimis produsul pentru constatare si care credeam ca este doar o firma subcontractoare, este de fapt firma care a furnizat produsul...doar ca adresa acestora de mail are un nume diferit fata de numele declarat la emag.
Ultima noastra discutie a rezultat ca produsul a plecat din partea lor inapoi spre emag...deci inteleg ca mingia se afla in curtea lor acum.