Buna ziua!
Exact.
Mi-a fost respins un dosar de înscriere la concurs asistent medical generalist, desi detin diploma de absolvire asistent medical generalist, datorita certificatului de membru OAMMR si avizului de libera practica din care reiese ca sunt asistent medical obstetrica ginecologie, titlu (calificare) pentru care conform ordonantei 144 din 2008 trebuie sa detii diploma de absolvire scoala postliceala cu aceasta specialitate sau certificat de absolvire in aceasta specialitate, lucruri pe care eu nu le detin.
Am numai un examen de confirmare la specialitatea obstetrica ginecologie sustinut cu ordinul 805 si 806 din 2 octombrie 1998, anulat 806 prin ordinul 66 din 2002 care clarifica niste aspecte dar am sesizat ca nimeni nu stie de acest ordin 66, apoi gradul principal sustinut in aceasta specialitate (regulile privind obtinerea gradului sunt aceleasi si in ziua de azi si nu înseamnă schimbare de specialitate, asa cum conform lui 66 din 2002,se pare ca ceea ce s-a obtinut in baza lui 805 nu este decit o specializare complementara specialității de baza si trebuie corelata conform anexei din norma, dar nimeni nu a facut aceasta corelare si se pare nu stie cum).
Am înțeles ca trebuie sa dau din gradul principal, în specialitatea medicina generala, daca vreau sa beneficiez de grad pe un post de Asistent generalist, nu e o problema, il dau, dar atit timp cit acele acte de la OAMMR sunt asa, e posibil sa nu imi fie primit dosarul in concurs pentru grad.
Lupt sa dovedesc ca sunt ceea ce sunt prin studiile terminate, adica asistent medical generalist care detine si o confirmare si grad principal in alta specialitate, dar in esenta asistent medical generalist, nimic altceva.