avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1062 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Care este incadrarea corecta? Si cum o obtin?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Care este incadrarea corecta? Si cum o obtin?

Care este incadrarea corecta? Si cum o obtin?
Sa vedem daca spun corect... Asadar-de profesie asistent medical generalist.
Din 1995.
In anul 1999 examen de confirmare prin ordinul 805 din 2.10.1998 insotit de 806, deoarece aveam postul in specialitatea obstetrica ginecologie.
Din toamna lui 1999 si pina în ziua de azi incadrata ca asistent medical obstetrica ginecologie cu grad principal in specialitatea obstetrica ginecologie.
Mi-a fost respins dosarul la un concurs pentru ocuparea unui post de Asistent medical generalist desi am aceasta specialitate pe diploma de școală postliceală,datorita Certificatului de membru OAMMR unde sunt numai asistent medical obstetrica ginecologie.
Bun.
Conform Hotaririi 32/ 11.12.2009 privind Metodologia de reatestare a competentei profesionale a asistentilor medicali generalisti, moaselor si asistenților medicali, nu este necesar sa dau reatestare ca sa pot lucra ca asistent medical generalist.

Dupa anul 1999 in care am obținut confirmarea in specialitate a fost permisa si legala titulatura asistent medical obstetrica ginecologie. Inclusiv fisa postului semnata ultima data in 2016 este cea a moasei,ceea ce nu cred ca este in ordine, dar sa vedem.

Urmeaza ordinul 66 din 08.02.2002 pentru aprobarea normelor privind obtinerea specializărilor si competentelor pentru asistentii medicali si alte categorii de personal cu pregatire postliceală sau medie care abroga pe 806 din 1998 si face niste precizari in articolele 1,2,7. Cum trebuia facuta corelarea conform anexei??? Concret, daca ma puteți ajuta.