daca ai CASCO, trebuie sa anunti la asigurator si sa completezi o cerere de despagubire. Cel mai bine mergi direct la un service si te vor ajuta ei ...
daca nu ai CASCO, stai calma ca nu esti singura zgariată ... cu politia nu ai ce sa faci
Am o intrebare legata de frecventa emiterii facturilor de catre un furnizor de servicii de marketing catre clientii sai. Contractul prevede ca prețul convenit pentru executarea contractului este determinabil și reprezintă x% din suma facturată de platformele pe care furnizorul le administreaza pentru beneficiar. Tot contractul prevede ca facturarea se efecteaza lunar.
As dori sa stiu daca se poate intarzia facturarea, de exemplu o luna nu vreau sa emit ci emit luna urmatoare o factura care sa cuprinda la detalii plata nota "servicii 2 luni". De asemenea, sumele facturate nefiind fixe ci dependente de volumul muncii si alti factori, trebuiesc cumva justificate in sensul ca factura trebuie sa contina alte documente care sa justifice de ce s-a facturat o anumita suma?