Multumesc pt raspuns! Rezilierea se face ca urmare a primirii notificarii de la Vodafone ca vor mari tarifele, iar in aceasta notificare ei spun ca pot rezilia unilateral contractul (daca nu accept marirea tarifului), fara penalizari, si intr-adevar mi-au dat termen de 30 de zile
Dar, eu am initiat rezilierea in 4 zile si in urmatoarele 3 zile le-am predat si echipamentele. De atunci, pana la rezilierea contractului de catre Vodafone, a trecut o luna si,...
pe 19 ianuarie!
ALEXANDRA VASILE a scris:
Buna ziua. In mod normal, in contractul pe care l-ati avut cu Vodafone ar fi trebuit sa apara obligatia dvs. de a notifica Vodafone cu privire la intentia de reziliere cu minim 30 de zile inainte de incetarea contractului. Daca s-a respectat acest termen, atunci trebuie sa achitati contravaloarea facturii. Depinde si motivul pe care l-ati invocat cu ocazia notificarii de reziliere. Daca rezilierea a fost ceruta pentru nerespectarea de catre Vodafone a obligatiilor contractuale privind asigurarea unor servicii de telefonie in parametrii optimi, atunci ei sunt in culpa si rezilierea are efecte si cu privire la nedatorarea valorii abonamentului (din moment ce serviciile nu au fost prestate). Daca insa rezilierea s-a produs doar ca urmare a unei solicitari simple (fara indicarea motivului), atunci trebuie respectat termenul de preaviz de 30 zile.
Va recomand totusi sa dati contractul cu Vodafone unui profesionist pentru o parere juridica avizata.