avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 791 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Am avut contract cu Vodafone (fix+tv). Pe ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Am avut contract cu Vodafone (fix+tv). Pe 30 noiembrie ...

Buna ziua,
Am avut contract cu Vodafone (fix+tv). Pe 30 noiembrie 2023, am primit o înștiințare ca măresc tarifele, si daca nu sunt de acord pot rezilia unilateral contractul, fara penalizări. Pe 4 decembrie am trimis solicitarea de reziliere (intrucat in perioada iunie-septembrie pt unul din cele trei locuri "de consum" am platit facturi intregi pt servicii ce nu au acoperit conditiile contractuale - facand 'nspe mii de reclamatii), iar pe data de 7 decembrie am predat si echipamentele aferente. Am trimis dovada coordonatoarei de cont. Spre sf lui decembrie, vrând sa intreb care e situatia rezilierii contractului, am primit un reply ca dna care se ocupa de contul meu e in concediu si revine in ianuarie, dandu-mi-se alte adrese de mail unde sa ma adresez. Am trimis mailul...nimic! Am sunat, iar dna cu care am vorbit mi-a spus ca trimite solicitarea mea mai departe spre rezolvare In 8 ianuarie, am primi mail de confirmare a rezilierii incepand cu data de 19 ianuarie 2024. Mi s-a parut (si in continuare mi se pare) aberant, ca eu sa solicit pe 4 decembrie rezilierea si ea sa se faca pe 19 ianuarie (pt a plati facturi pt ninic). Am re vorbit cu coordonatoarea contului...care m-a asigurat ca se va rezolva si nu voi mai plati. Acum mi-@ venit factura si pe perioada 1-19 ianuarie ...

Intrebarea nea este: Daca eu am schimbat providerul incepand cu data de 7 decembrie 2023,(in urma situatiei prezentate mai sus), cat este de legal ca Vodafone sa ma oblige sa-i platesc facturi si pe toata luna decembrie (nu numai pe acele zile in care le-am avut serviciile), si pe luna ianuarie (in conditiile in care salariata lor s-a miscat ca "melcul")?

Mulțumesc anticipat!

PS Parca nu mai era in vigoare obligativitatea platii a inca 30 de zile (care cica ar fi perioada de reziliere a contractului)), sau ma insel eu nemaifiind la curent?
Ultima modificare: Miercuri, 7 Februarie 2024
Utilizatir_MP, utilizator
Cel mai recent răspuns: Utilizatir_MP , utilizator 16:41, 7 Februarie 2024
Verificati ce reprezinta platile din ultima factura. Pentru perioada ulterioara lui 4 (sa zicem 5) ianuarie n-ar trebuie sa datorati ceva
Buna ziua. In mod normal, in contractul pe care l-ati avut cu Vodafone ar fi trebuit sa apara obligatia dvs. de a notifica Vodafone cu privire la intentia de reziliere cu minim 30 de zile inainte de incetarea contractului. Daca s-a respectat acest termen, atunci trebuie sa achitati contravaloarea facturii. Depinde si motivul pe care l-ati invocat cu ocazia notificarii de reziliere. Daca rezilierea a fost ceruta pentru nerespectarea de catre Vodafone a obligatiilor contractuale privind asigurarea unor servicii de telefonie in parametrii optimi, atunci ei sunt in culpa si rezilierea are efecte si cu privire la nedatorarea valorii abonamentului (din moment ce serviciile nu au fost prestate). Daca insa rezilierea s-a produs doar ca urmare a unei solicitari simple (fara indicarea motivului), atunci trebuie respectat termenul de preaviz de 30 zile.
Va recomand totusi sa dati contractul cu Vodafone unui profesionist pentru o parere juridica avizata.
Multumesc pt raspuns! Rezilierea se face ca urmare a primirii notificarii de la Vodafone ca vor mari tarifele, iar in aceasta notificare ei spun ca pot rezilia unilateral contractul (daca nu accept marirea tarifului), fara penalizari, si intr-adevar mi-au dat termen de 30 de zile
Dar, eu am initiat rezilierea in 4 zile si in urmatoarele 3 zile le-am predat si echipamentele. De atunci, pana la rezilierea contractului de catre Vodafone, a trecut o luna si,...
pe 19 ianuarie!

ALEXANDRA VASILE a scris:

Buna ziua. In mod normal, in contractul pe care l-ati avut cu Vodafone ar fi trebuit sa apara obligatia dvs. de a notifica Vodafone cu privire la intentia de reziliere cu minim 30 de zile inainte de incetarea contractului. Daca s-a respectat acest termen, atunci trebuie sa achitati contravaloarea facturii. Depinde si motivul pe care l-ati invocat cu ocazia notificarii de reziliere. Daca rezilierea a fost ceruta pentru nerespectarea de catre Vodafone a obligatiilor contractuale privind asigurarea unor servicii de telefonie in parametrii optimi, atunci ei sunt in culpa si rezilierea are efecte si cu privire la nedatorarea valorii abonamentului (din moment ce serviciile nu au fost prestate). Daca insa rezilierea s-a produs doar ca urmare a unei solicitari simple (fara indicarea motivului), atunci trebuie respectat termenul de preaviz de 30 zile.
Va recomand totusi sa dati contractul cu Vodafone unui profesionist pentru o parere juridica avizata.

Ultima modificare: Miercuri, 7 Februarie 2024
Utilizatir_MP, utilizator
Daca se calculeaza 30 de zile lucratoare...de pe 4 dec, as ajunge la 18 ian (fiind sarbatori si zile libere).
Eu sunt intrigata de tragetea de timp in rezilierea contractului, si a platii pentru nimic, efectiv, aproape doua luni!


adriandimitriu a scris:

Verificati ce reprezinta platile din ultima factura. Pentru perioada ulterioara lui 4 (sa zicem 5) ianuarie n-ar trebuie sa datorati ceva

Am verificat.." abonamente"!

adriandimitriu a scris:

Verificati ce reprezinta platile din ultima factura. Pentru perioada ulterioara lui 4 (sa zicem 5) ianuarie n-ar trebuie sa datorati ceva

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme cu vodafone georgepr georgepr Din 2001 pana in decembrie 2008 am avut pe firma un contract cu Vodafone. Din ianuarie 2008 am completat contractul cu un serviciu de date (internet) care ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract servicii internet geea_c geea_c Buna ziua tuturor, Am citit celelalte topic-uri despre rezilierea contractelor de prestari servicii dar as fi vrut, daca se poate, sa citesc cateva pareri ... (vezi toată discuția)
Renuntare abonament orange ionutadriandragut ionutadriandragut buna ziua, vreau sa renunt si eu la abonamentul orange me 5 sunt in ultimile 5 luni de periada contractuala. M-am suparat cu ei sunt client de 5 ani si nu ... (vezi toată discuția)