Din 2001 pana in decembrie 2008 am avut pe firma un contract cu Vodafone. Din ianuarie 2008 am completat contractul cu un serviciu de date (internet) care functiona foarte prost sau nu functiona deloc. Incepand din septembrie am facut mai multe reclamatii telefonice iar apoi in scris (noiembrie, decembrie) sa remedieze problema.
I-am anuntat in scris, cu confirmare de primire, ca renunt la abonamente si nu mai platesc contravaloarea serviciilor de date reclamate. In 29 dec.2008 Vodafone a sistat serviciile de date si voce.
In ianuarie 2009 am achitat ultima factura din care am scazut serviciile de date reclamate si cele de voce facturate dar de care nu am beneficiat (29.dec.2008-16 ian.2009), calcul pe care l-am transmis catre Vodafone.
In februarie 2009 am primit un raspuns scris in care admiteau ca au probleme la internet si mi-au scazut o suma aproximativ egala cu serviciile de internet reclamate.
Scaderea s-a facut doar pe instiintare, nu pe factura.
Urmatoarea factura a avenit cu majorari, penalizari, taxa de rezilere vre-o 40 milioane si o instiintare de rezilere plus asigurari ca isi recupereaza datoria.
Intrebare:
Noi nu mai putem lua abonamete de la alte firme. Merita sa ma judec cu Vodafone? Sa astept sa ma dea ei in judecata?
Sa deschid eu actiune?...sau alte sfaturi.
Buna ziua,
parerea mea este ca ar trebui sa rezolvati conflictul pe cale amiabila, sa trimiteti adresa primita de la Vodafone prin care recunosc greseala si restul plus adresele dvs plus platile efectuate in copii catre serviciul de facturare VODAFONE cu confirmare de prmire. Asteptati sa vedeti ce spun. Daca tot insista sa platiti plus penalitati eu zic sa va adresati instantei de judecata, dar in prealabil sa consultati un avocat, si sa le cereti sa renunte la plata si restul.
Nu cred ca e bine sa ii lasati pe ei sa va dea in judecata pt ca e posibilitatea ca dupa niste demesrusi juridice din partea lor sa va introduca in BAZA DE RAU PLATNICI, pt ca nu ati platit, si apoi va fi muult mai greu sa va dovediti nevinovatia.
Oricum consultati bine contratul/contractele si un avocat.
Succes !
multumesc pentru raspuns,
rezolvarea pe cale amiabila am propus-o repetat in instiintarile transmise incepand cu decembrie 2008.
Plata efectuata e evidentiata in ultima factura (cca. 7 mil) dar a ramas valoarea serviciilor reclamate + penalizari (cca. 8 mil) care s-au transformat in 41 milioane (alte penalizari, reziliere etc) desi am contractul din 2001.
Instiintarea de reziliere din 21.02.2009 am primit-o in 02.03.2009 (avea termen de plata 10 zile) si probabil m-au introdus deja in baza lor de date, nu mai pot lua alt abonament de la concurenta.
As vrea sa consult un avocat, cum ar trebui sa procedez?
Imi puteti face recomandari ? sumele in joc sunt mici iar interesul avocatilor probabil similar si nu as vrea doar sa pierd timp si bani.
Multumesc,
multumesc tuturor pentru sfaturi,
trebuie totusi sa rezolv problema cu Vodafone.
daca am inteles bine, e recomandat sa deschid eu o actiune.
poate cinva sa-mi recomande o persoana cu experienta in probleme similare?
multumesc