avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters68776

Activitate ContSters68776

Buna ziua!

Datorita dificultatilor pricinuite de "criza economica" care nu doreste sa ne paraseasca administratorul societatii la care lucrez a hotarat ca toti salariatii sa fie trecuti la jumatate de norma si salariu minim pe economie(adica 425 ron, avand in vedere ca din 2014 acesta se modifica) .
Intrebarea mea este legata de consecintele pe care aceasta masura o va avea asupra firmei si mai ales asupra angajatilor.
Pentru firma contributiile vor fi semnificativ mai mici. Exista vre-un impediment legislativ pt care nu ar fi ok ca toti angajatii sa fie cu jumatate de norma?
Pentru angajati :
- somaj- stagiul de cotizare se dubleaza in cazul solicitarii la un moment dat a indemnizatiei(24 luni)
- pensie- nu stiu sa fie alte repercursiuni inafara de cele create, evident, de cuantumul mic al cotizarii ...si probabil injumatatirea perioadei cotizate cu CIM partial la calculul aferent pensionarii anticipate
-sanatate- angajatul este asigurat, poate beneficia de spitalizare, foi de boala...etc.

Va rog frumos sa imi confirmati daca cele mentionate mai sus sunt corecte, in caz contrar astept corectii sau adaugiri.
Multumesc! :)

O zi buna!
Răspuns la discuția corectie impozit profit 2011
Buna seara,

Multumesc pentru raspuns. Imi cer scuze , bineinteles ca era vorba de 4427.
Si eu ma gandisem la notele contabile de mai jos dar simteam nevoia de a mai cere o parere.

4111= %
704 -16000
1174 11000
si
4111= %
704 16000
419 -11000

1174=4411 1760

Referitor la dobanzi si penalitati ....ce sa spun....se pare ca acum voi afla cat de scump ma va costa neatentia :(
Multumesc inca o data pentru bunavointa de a da importanta problemei mele!

O seara buna!
Buna ziua!

Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarea problema.
In decembrie 2012 firma emite o factura pentru o lucrare pentru care s-a emis
deja factura de avans. Marea problema e ca la preluarea in contabilitate nota
contabila s-a inregistrat cum nu se poate mai gresit.
Si anume
4111= % - factura de avans initiala
419 11000
4426 2640

4111= % - factura finala
704 16000
704 -11000 in loc de 419
4426 1200
Pentru clientul respectiv erau mai multe avansuri facturate pt. diverse lucrari
si abia acum am realizat ca sodul de pe 419 nu s-a stins.
Va rog frumos sa ma sfatuiti cum sa fac.... stiu ca ar trebui depusa
rectificativa la declaratia 101, dar in legatura cu corectiile in balanta nu
sunt sigura...:(:(

Buna ziua,

Va rog frumos sa ma sfatuiti in legatura cu depunerea declaratiei 390.
Am primit luna aceasta 3 facturi intracomunitare de marfa datate in decembrie,ianuarie si februarie ...toate in valoare totala de aproximativ 2000 euro.
Sunt intr-o mare dilema cu privire la declararea lor si va cer o opinie ...celor care ati mai avut astfel de situatii.
1.Declar fiecare factura in luna emiterii....problema e ca amenzile sun uriase...din cate stiu eu intre 1000-5000 lei:((?
2.Declar totul in luna mai si astept sa pice controlul (poate nu pica:luck:) si abia atunci sa calculeze ceva pt. depunerea cu intarziere?
Va rog frumos daca ati mai patit asa ceva sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc anticipat
Discuție fise fiscale
fisele fiscale trebuie facute in 3 exemplare? unul pt finante, unul pt angajator si unul pt angajat....sau e suficient doar in 2(finante si angajator)?
multumesc
Răspuns la discuția Registrul intrare -iesire
nici un raspuns?:(
in ultima vreme am expediat multe facturi prrin posta
rog putin ajutor:love2:
dar in cazul unor facturi trecute pe cheltuieli care de fapt nu au legatura cu ob. de activitate al firmei? a cui e raspunderea?
buna mir1959,
o scrisoare de recomandare este practic o recunoastere a meritelor tale care te recomanda pentru un viitor post. o poti cere de la superiorul tau...dar iti recomand sa nu faci asta decat atunci cand esti sigura ca vei pleca(nu de alta dar s-ar putea sa-i dai idei.....:P). el scrie acolo ca esti un angajat exemplar,ca ai fost de mare folos firmei datorita calitatilor tale etc.(bineanteles totul intr-un limbaj mai academic :P).aceasta scrisoare este in general ceruta de firmele mari si nu compenseaza lipsa studiilor insa e un plus la orice interviu....unde poti insista pe competentele tale in domeniu datorate experientei si nu neaparat studiilor; in plus dovedeste capacitatile tale de comunicare,relationare cu superiorii de la fostul job, si implicit, de la viitorul (daca nu ai fi fost o pers. capabila nu ai fi obt. o astfel de scrisoare de recomandare).referitor la acea caracterizare de care spuneai la inceput, aceasta poate fi inclusa in scr. de recomandare, zic eu.
iti doresc mult succes!;)
in cazul acestor contracte cum se tine evidenta?ex: am contr. nr 1/ian.2009 si nr. 1/feb.2009. este vreo problema ?....sau nr contractelor ar trebui sa mearga crescator indiferent de luna ,an?
Răspuns la discuția Registrul intrare -iesire
ce fac in cazul in care expediez facturi prin posta?
le dau nr. de iesire si acestora? unde scriu nr. de iesire ?pe factura?
aceste facturi se evidentiaza in reg. intrari-iesiri?
va multumesc mult pt. raspunsurile precedente.=D>