avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 825 soluții astăzi
Forum Activitate Dani Calauz

Activitate Dani Calauz

Mi se anulează permisul de conducere in această situație?
Am fost trimis in judecată in 08/2023 , pentru conducerea unui autovehicul neînmatriculat si cu numar fals de înmatriculare , am primit azi următoarea hotărâre de mai jos , vreau sa va întreb se anuleaza permisul de conducere in această situație (nu sunt lamurit in aceasta situație) pt mine fiind foarte important permisul pentru ca lucrez ca si sofer de camion.
Întreb aceasta pentru ca mai jos scrie asta
!!! " amână aplicarea pedepsei rezultante a închisorii de 1 an şi 3 luni pe durata unui termen de supraveghere de 2 ani " !!!
Mulțumesc anticipat.

" Tip solutie: Condamnare cu acord de recunoaştere