avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi
Forum Activitate reluxx65

Activitate reluxx65

Ce se inregistreaza in fondul de cheltuieli administrative la o asociatie de proprietari?
Multumesc pentru sugestie.
Buna ziua,
Am preluat recent administrarea unei asociatii de proprietari cu 17 ap.
La preluare nu am primit o balanta elementelor de activ si pasiv si nici o lista a fondurilor asociatiei si probabil nici nu le voi primi.
Din informatiile primite (ultima lista de intretinere, restante, solduri casa si banca, lista furnizori neachitati) am incercat sa reconstitui balanta la data preluarii. Spre surprinderea mea, in contextul in care asociatia nu are nici o datorie, a rezultat un excedent de activ important (cam de doua ori valoarea unei liste de intretinere).
Avand in vedere ca activele sunt clare (disponibilitatile banesti sunt ok ca si lista de intretinere si restantele) ma gandesc ca poate nu au fost inregistrate anumite facturi furnizori, dar asta se va dovedi in timp.
Pentru echilibrarea balantei, ma sfatuiti sa inregistrez excedentul in pasiv la creditori, sub titulatura diferente de preluare sau sa-l inregistrez intr-un al fond? Daca da, in care? Este legal ca aceasta diferenta sa o repartizez ulterior catre alte fonduri, cum ar fi cel de rulment sau de reparatii?
Multumesc anticipat pentru raspuns.