Ca o precizare, contractul a fost semnat pe o perioada nedeterminata. In principiu, cred ca trebuie semnat un document de reziliere cu acordul ambelor parti. M-ar dezavantaja in vreun fel daca as semna acest acord ? Sau ajunge sa trimit acele documente cu confirmare de primire ? Aici ar putea fi o problema: din motive de reducere/lichidare a costurilor, SRL-ul a renuntat la sediul inchiriat, sediu pe care era trecuta adresa de corespondenta a firmei. Presupun ca au fost nevoiti sa o schimbe... cum as putea afla noua lor adresa ?
sunt PFA cu norma de venit pe domeniul informatica si din luna aprilie am semnat un contract de prestari servicii dezvoltare soft cu un SRL, care are doi asociati, din care unul este finantatorul principal, iar celalalt administrator. Contractul a fost facut pe o suma fixa in euro, plata se facea in lei la cursul BNR din ziua facturarii. In caz de ore suplimentare, se factura diferenta impreuna cu suma prevazuta in contract. In fiecare luna, la facturare, se semnau 2 documente, o situatie de lucrari pe care se scria ce s-a lucrat si suma de plata si o foaie de pontaj pentru luna facturata.
Pana in luna octombrie, totul a fost oke. In luna respectiva, SRL-ul a pierdut unicul client iar actionarul finantator a declarat ca opreste finantarea si contractul se incheie.
Problema este ca au ramas niste bani de plata, pentru munca prestata pe luna octombrie... Inca nu am semnat rezilierea contractului, iar factura pe octombrie nu am emis-o deoarece nu am cele 2 documente semnate de SRL.
Sunt PFA din aprilie 2008 si mi-am facut cont la AlphaBank. Avantajul la aceasta banca e ca trateaza PFA ca si pers. fizica din punct de vedere al comisioanelor, multe operatiuni sunt gratuite. De asemenea eu folosesc si modulul de online banking, care este foarte bun si de asemenea mai avantajos decat comisioanele de la ghiseu. Va recomand sa mergeti la cea mai apropiata unitate de dvs. si sa cereti o brosura cu tarifele practicate.