avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1109 soluții astăzi
Forum Activitate Emilian7

Activitate Emilian7

Am decis achizitionarea unui nou vehicul prin programul Rabla , am vizitat diferite showroom-uri din Constanta iar masina care mi-a atras atentia a fost un Renault Arkana.
Am discutat cu dealerul mai multe detalii privind masina si am ramas de acord aa o cumpar prin leasing.
Dealer-ul a cerut un avans pentru a se confirma comanda in valoare de 7000 de lei , bani care au fost virati in contul Renault Romania in data de 17/10/2022. In momentul virari dealer-ul mi-a comunicat ca masina ajunge in 4-6 luni de la momentul efectuarii tranzactiei.
Dupa mai multe amanari cu motivul ca sunt probeleme cu piesele si cu partea logistica masina a ajuns la mine in data de 28/08/2023 , dupa circa 11 luni.
Impreuna cu dealer-ul ne-am inteles ca pretul masini o sa fie de 30,500 euro, doar ca la momentul in care masina a ajuns si dealer-ul m-a chemat sa semnez contractul , prestul era de 32,500 euro. Am discutat cu dealerul si mi-a fost modificat pretul la cel initial adica 30,500 euro.

In data de 11/01/2024 cand am dorit sa plec cu masina la munca aceasta era imobilizata si nu puteam sa plec si in bord era mesajul “eroare motor electric , pericol distrugere cutie de viteze” , am sunat la reprezentanta Renault de pe BV . Bratianu , iar domnul inginer de acolo m-a pus sa pornesc masina si sa vad daca mai e eroarea in bord, moment in care aceasta nu mai era, si l-am rugat sa imi faca o programare in service sa se faca verificari , acesta mi-a spus ca se poate pe data de 15/01/2024 la ora 8:30, si mi-a recomandat sa merg cu ea pe roti daca este deplasabila.
In noaptea de 13/01/2024undeva pe la ora 2:30 , masina a afisat iar eroarea mai sus mentionata.
Am chemat platforma si am solicitiat sa fiu dus la Renault de pe Bratianu avand in vedere ca aveam acolo o programare doar ca mi s-a spus ca nu se poate , decat la Autohaus Tudor , daca vreau la acel service sa astept pana urmatoarea zi , nu puteam deoarece masina era oprita in strada.
Am fost si am lasat masina acolo , iar luni dimineata 15/01/202 4m-am prezentat la service pentru a explica situatia si a vedea pasii.
Mi-a fost comunicat de catre agentul de la receptie ca o sa urmeze in decurusul zilei aceleia sau in urmatoarele 2 zile sa primesc o constatare.
Evident nu fost facuta nici o constatare pana pe data de 23/01/2024 cand mi-a fost oferita si o masina de schimb.
A fost inlocuita cutia de viteze electrica in baza garantiei , iar masina mi-a fost restituita in data de 14/02/2024.

Astazi in data de 24/02/2024 masina iar nu a mai plecat cu acelasi cod de eroare afisat in bord.
Tin sa mentionez ca masina in momentul primului incident avea 2265km , iar acum are 2664km.

Din punctul meu de vedere clar este o problema de fabrica iar reparatorul a stat mai mult de 15 zile pentru a repara bunul trimis in garantie fara a-mi propune o negare sau o inlocuire a produsului in sine.

Se poate cumva sa obtin o alta masina functionala sau banii inapoi pe produs ?
Este a doua servisare in decurs de 2 luni. A stat in service 1 luna si 1 saptamana a mers si acum iar .