Buna ziua tuturor!
Am achizitionat in data de 28/08/2023 un vehicul de tip Renault Arkana de la un dealer autorizat Renault. Pe langa faptul ca timpul de livrare specificat de catre dealer era de 4-6 luni , masina a ajuns la mine peste 11 luni adica pe data de 28/08/2023.
Aceasta nu a reprezentat o problema pentru mine fapt pentru care nu am renuntat la masina.
Masina este una foarte problematica , mai exact mereu cand este frig afara si umiditate imi apare un mesaj de eroare in bord iar masina nu mai poate fi deplasata decat cu platforma.
Am fost intr-o unitate service autorizata de nenumarate ori pentru remedierea problemei dar aceasta este remediata pe moment iar dupa o perioada scurta de timp reapare .
Mai jos am sa va prezint lista de intrari in service pentru a intelege mai bine situatia.
1. 11/01/2024 - Masina a afisat eroare in bord iar aceasta a fost imobilizata fiind transportata cu platforma la un service autorizat Renault (2265 km in bord). Masina a stat acolo pana in data de 14/02/2024 cand mi-a fost restituita iar cei de la service sustineau ca au schimbat cutia de viteze electrica.
2. 24/02/2024 - Masina a afisat iar erroarea in bord , fiind transportata iar cu platforma la un service autorizat Renault. Acolo cei de la service sustin ca au resoftat calculatoarele de bord . Am facut receptia masinii la cateva zile distanta.
3. 19/03/2024 - Masina afisa din nou aceasta eroare aceasta fiind transportata iar la service autorizat Renault , acestia sustinand ca au updatat computerul de bord.
4- 25/11/2024 - Masina afisa din nou aceasta eroare fiind transportata pe platforma la service. Cei de la service au sustinut ca au updatat computerul de bord. Fiindu-mi restituita 2 zile mai tarziu .
5. Astazi 01/01/2025 masina este nefunctionala cu aceasi eroare in bord , eu fiind la pat din cauza unui accident de munca avand piciorul rupt. Este nefunctionala din data de 15/12/2024.
Sincer sa fiu sunt foarte suparat si dezamagit pentru ca nu mi se pare normal ca o masina noua sa aiba asemenea probleme iar ca nimeni nu reuseste sa o repare , doar sa contramandeze ca sa spun asa eroarea cat sa mearga cateva zile iar dupa sa se intample la fel.
Nu mi se pare normal sa stau mai mult cu masina in service decat pe roti , iar in momentul cand ai nevoie de ea sa iti fie frica sa o folosesti ca te lasa in drum in baza erorii.
Am avut rabdare aproape un an cu aceasta problema , si am incercat diferite metode pentru repararea ei . Schimband chiar si reprezentantul , vorbind cu cei de la vocea clientului .
Sunt total nemultumit de masina , si nu mi se pare un bun de care ma pot bucura.
Cum pot proceda pentru a-mi primi banii inapoi pe masina , deoarece nimeni nu gaseste o rezolvare pentru problema , iar masina este mai mult nefunctionala?
banii inapoi ii puteti obtine doar in justitie, dar pana atunci ati putea face plangere la ANPC, in cazul in care ati cumparat masina pe numele dvs. si nu e in leasing. e un proces care presupune expertiza tehnica destul de multa.
sunt convins ca servisul a facut tot ce a declarat: a schimbat cutia (masina e hibrida, banuiesc) si a resoftat calculatorul, de vreo 3-4 ori (resoftare si upgrade presupune cam acelasi lucru).
din ce descrieti, cred ca e o problema de etansare care permite intrarea vaporilor de apa unde n-ar trebui sa existe, intr-o zona cu circuite.
cu zeci de ani in urma, un anume tip de Oltcit se oprea dupa ce trecea printr-o balta, iar soferul trebuia sa astepte uscarea delco-ului.
alte vremuri, aceeasi natura.