Am cumpărat prin dealer autorizat de la Hyundai Auto România în luna aprilie ziua 28 o mașină Hyundai Tucson 2021.
După nici 900 km a prezentat erori multiple în bordul mașinii și a ajuns de 3 ori în service cu platforma lor. Răspunsul service eroare de fabricație - întrerupere comunicare între calculatorul central și celelalte calculatoare ale mașinii. Prima prezență a mașinii în service a fost 24 mai.
De atunci nu am primit mașina cu problemele rezolvate... dovadă e cele 3 reîntoarceri în service... nu am primit niciun termen de rezolvare...nu am primit nicio mașină pe perioada reparației....nu am primit nicio confirmare telefonică a situației.
Menționez că am încercat să iau legătura cu Bucureștiul - Hyundai Auto România, fără rezultat; am scris un formular de prezență a unei probleme tehnice - fără răspuns; Service Tg Mureș - Hyundai - nu a primit până acum nicio îndrumare tehnică pentru rezolvarea situației.
Care sunt opțiunile mele în rezolvarea situației?
Cu deosebit respect,
Ciprian