avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 449 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am o problemă cu un autoturism Hyundai Kona electric ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am o problemă cu un autoturism Hyundai Kona electric achizitionat ...

Am o problemă cu un autoturism Hyundai Kona electric achizitionat anul trecut de la Tiriac Auto Rulate aflat în garanție, avand 8000 km si incadrandu-se in garantia producatorului. In momentul receptiei masinii aceasta prezenta un martor in bord. Am acceptat masina asa cu promisiunea verbala de a se rezolva problema in cadrul service-ului Tiriac Auto. Dupa mai multe intrari in service dupa un an de zile si-au dat seama care este problema. Mașina a fost adusă în service pentru reparație pe garanție, dar cererea a fost respinsă deoarece nu am putut furniza facturile pentru două revizii efectuate în Germania de către foștii proprietari.

Deși service-ul Hyundai din Germania a confirmat în scris că reviziile au fost efectuate la ei, nu pot elibera facturile din motive de confidențialitate și respectarea GDPR. Am trimis această confirmare oficială service-ului Țiriac Auto, însă nu au acceptat-o, solicitând în continuare facturile.

Acum sunt într-o situație în care nu pot obține reparația pe garanție din cauza unor documente pe care nu am acces la ele. Am cerut sprijin și din partea Hyundai România pentru a găsi o soluție fara nici o rezolvare.
Ce as putea sa fac in acest caz?
Mentionez ca masina este achizitionata in leasing pe firma.
Cel mai recent răspuns: cioacaovidiu123@yahoo.com , utilizator 23:21, 16 Octombrie 2024
Salut! Si eu am aceeasi problema! Sunt curios ce rezolvare vei gasii!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme repetate cu auto nou in garantie mass mass Buna seara! Va rog sa ma indrumati intr-o problema! Este vorba despre o masina Ford Focus luata in august 2010 noua de la Tiriac Auto. In luna martie 2011 ... (vezi toată discuția)
Probleme dupa revizia auto obligatorie Vulturudac Vulturudac probleme dupa revizia auto obligatorie la masina noua de 2 ani,8000 km dupa revizie a disparut autocolant cu date identificare motor de sub capota ... (vezi toată discuția)
Bună ziua! am cumpărat prin dealer autorizat ... mantraian mantraian Bună ziua! Am cumpărat prin dealer autorizat de la Hyundai Auto România în luna aprilie ziua 28 o mașină Hyundai Tucson 2021. După nici 900 km a ... (vezi toată discuția)