Am o problemă cu un autoturism Hyundai Kona electric achizitionat anul trecut de la Tiriac Auto Rulate aflat în garanție, avand 8000 km si incadrandu-se in garantia producatorului. In momentul receptiei masinii aceasta prezenta un martor in bord. Am acceptat masina asa cu promisiunea verbala de a se rezolva problema in cadrul service-ului Tiriac Auto. Dupa mai multe intrari in service dupa un an de zile si-au dat seama care este problema. Mașina a fost adusă în service pentru reparație pe garanție, dar cererea a fost respinsă deoarece nu am putut furniza facturile pentru două revizii efectuate în Germania de către foștii proprietari.
Deși service-ul Hyundai din Germania a confirmat în scris că reviziile au fost efectuate la ei, nu pot elibera facturile din motive de confidențialitate și respectarea GDPR. Am trimis această confirmare oficială service-ului Țiriac Auto, însă nu au acceptat-o, solicitând în continuare facturile.
Acum sunt într-o situație în care nu pot obține reparația pe garanție din cauza unor documente pe care nu am acces la ele. Am cerut sprijin și din partea Hyundai România pentru a găsi o soluție fara nici o rezolvare.
Ce as putea sa fac in acest caz?
Mentionez ca masina este achizitionata in leasing pe firma.