probleme dupa revizia auto obligatorie la masina noua de 2 ani,8000 km
dupa revizie a disparut autocolant cu date identificare motor de sub capota motor,cei de la service au spus ca poate s a dezlipit si la suflat vantul inainte sa ajung la ei...acum 2 zile era la locul lui si a aparut sunet ciudat la motor,inexistent inainte de revizie.Acum mi e frica sa mai merg cu masina chiar si pana la service (trebuie urcat un deal marisor)sa nu crape ceva la motor...au aparut zgomote in interior habitaclu in zona unde au schimbat ceva filtre aer/polen.ce e de facut pt remedieri?
nu am primit copii xerox /exemplar 2 pt actele semnate decat dupa "reguli reparatie",la insistentele mele,dupa revizie;copie deviz nu am primit nici dupa ce am cerut.
Buna ziua,
Fiind vorba despre o mașină nouă, nu ați făcut revizia in reprezentanta? Acolo ar fi fost obligatoriu sa va elibereze un deviz și factura aferentă. Un alt aspect important este garanția mașinii. Mai aveți garanție? Este util un răspuns pentru a va lamuri cum trebuie sa procedați. Atenție la un aspect important: daca mașina mai beneficiază de garanție, va trebui să faceți dovada efectuării la timp a reviziilor într-o reprezentanta a mărcii pe care o dețineți sau într-un service autorizat RAR, care sa va fi înlocuit uleiul și filtrele conform normelor și specificațiilor producătorului. Altfel, va poate refuza efectuarea reparației în garanție.
În situația în care mașina nu mai beneficiază de garanția producătorului, așa cum au menționat și colegii mei in răspunsurile anterioare, va trebui sa dovediti că defecțiunea are legătură de cauzalitate cu intervenția din service
Succes și numai de bine!
Bună ziua,ba da,am făcut revizia Nr 2 la reprezentanta mărcii,nu au vrut cei de la recepție sa mi elibereze nici măcar copie după deviz,deși am cerut de 2-3 ori.
Mai am 1 an garanție,reviziile obligatorii (2din3)le am făcut exclusiv la reprezentanta mărcii.
Problema e că ,deși m am întors la ei sa le arat zgomoul anormal al motorului,ei susțin că nu e o problema,că așa e normal să funcționeze motorul,că nu se aud bătăi la motor.Un vecin de parcare ,când a ascultat motorul,a crezut că e diesel,deși e pe benzina.
In plus ,a fost imposibil sa vizionez intervenția la motor in timpul reviziei,deoarece sala de așteptare nu e dotată cu monitoare PC,decât cu un perete de sticla comun cu hala reparatii iar mașina mea era departe ,cu fata la perete,flancată de alte 2 mașini ,încât nu vedeam decât spatele mașinii.
Mi s a făcut o diagnoza electronică,la cererea mea,al cărei rezultat a fost in regula.Am întrebat dacă pot face test diagnoza la alt service autorizat și mi s a spus că îmi pierd garanția.
Ei spun că ți pierzi garanția pt orice nimic,după părerea mea diagnoza e asemănătoare cu măsurarea tensiunii din baterie cu un aparat de măsură,nu modifici nimic la starea mașinii,doar constați starea componentei măsurate...
Exista vreun act oficial,ceva lege, unde scrie in ce condiții îți pierzi garanția la autovehicule?
Stimate domn, dupa cunostintele mele o noua diagnoza efectuata pentru second opinion nu poate fi descoperita ca a fost facuta. Puteti merge la un atelier de incredere, iar omul va introduce mufa OBD a aparatului in mufa OBD a masinii CITIND doar fara sa modifice sau sa stearga datele stocate in calculatorul masinii si interpretandu-le. Din experienta mea proprie trecuta, masina apare ca este foarte buna si in parametri pana iese din garantie. Este doar o opinie. Succes!
Expertiza auto
bonygy
buna ziua
sunt posesorul unui autoturism Volkswagen, care recent a fost implicat intr-o problema deosebita, nefiind vorba de un eveniment rutier
situatia de ... (vezi toată discuția)