Bună ziua,
Îtrebarea care se pune este următoarea :
Dacă blocarea unui motor diesel cu consecinţa ieşirii bielei prin blocul motor, defectarea arborelui cotit, volantei, cuzineţi etc. poate avea ca drept cauză lipsa intervenţiei dilerului auto prin nechemarea autoturismului în service, autoturism care a intrat în programul de rechemare cerut de producător pentru remedierea supraturării acestuia.
Fac precizarea că supraturarea se produce ca urmare a unor defecţiuni la computerul de bord cu implicaţii în curăţarea automată a filtrului de particule.
Ce alte cauze ar mai putea conduce la avarierea motorului aşa cum am arătat mai sus.
Cine ar putea răspunde pentru producerea acestor pagube având în vedere că reviziile s-au făcut la reprezentanţa în cauză, ultima revizie la 50.000 km fiind făcută cu cca 5 luni înainte. Autoturismul este ieşit din garanţia producătorului..
Daca autoturismul dvs facea parte din lotul de autoturisme ce erau chemate in service de catre producator pentru remedierea unor deficiente si nu ati fost chemat service-ul este bun de plata. Dupa stiinta mea service-ul autorizat de producator este cel care face programarea autoturismelor pentru remedierea deficientei.
Daca aveti o asigurare Casco reparati autoturismul pe asigurare urmand ca asiguratorul sa se indrepre prin regres impotriva service-ului
Daca nu aveti asigurare Casco problema se rezolva numai in instanta. Nu cred ca aveti sanse sa rezolvati problema pe cale amiabila, dar sunteti obligat sa incercati.