avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 589 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters70762

Activitate ContSters70762

OK, am inteles. Multumesc pentru detalii.
Adica unele banci pot prescrie si altele nu? In functie de bunul plac? Legea nu este pentru toata lumea?

Multumesc!
Răspuns la discuția infiintare poprire venit
Si daca angajatorul nu plateste nimic catre executor in aceste 2-3 luni cat mai am de salariu, dupa care il anunta ca sunt in concediu medical... ce se poate intampla?
Multumesc mult pentru raspuns, dar cum putem proceda in acest caz... pur si simplu nu platim, sau ii anuntam la momentul respectiv ca sunt in concediu de maternitate? Daca nu ii contactam in niciun fel, ce se poate intampla... mai ales ca vorbim aici doar de 2-3 luni cat mai primesc salariu, dupa care intru in concediu?
Si sa presupunem ca o sa achitam silit o perioada, cateva luni.... dupa care imi opresc CM si nu voi mai plati nimic, nici bunuri nu o sa dobandesc... se mai prescrie? Sau daca ai facut chiar si o singura plata (silit) nu se mai poate prescrie?
Din cate inteleg, angajatorul este obligat sa vireze 1/3 din venitul pe urmatoarele 3 luni, adica atata timp cat incasez venituri din salariu.
Dupa aceste 3 luni, inceteaza pur si simplu sa mai vireze in contul executorului, sau trebuie sa il instiinteze ca am intrat in concediu medical prenatal/postnatal, dupa care voi fi in concediu de crestere a copilului si ca nu mai prestez servicii pentru societate?

Sunteti sigur ca acest concediu prenatal/postnatal este considerat concediu medical, adica intra la categoria incapacitate temporara de munca si ca nu poate fi atacat de catre executor?

Multumesc!