Bună ziua. Am achiziționat un apartament la sfârșitul lunii ianuarie. În Decembrie au fost făcute niște lucrări(schimbare teava gaz apartament, schimbare senzor gaz). Costurile aferente au fost defalcate și introduse în întrețineri, inclusiv în cele de după cumpărarea apartamentului. În contractul de vanzare cumpărare, foștii proprietari, se obliga, in baza articolului penal 326 sa plătească orice cheltuiala apare pana la data eliberării apartamentului.
Proprietarii acum, cam dau din umeri, spunând ca nu beneficiază de acele intervenții si ca ar fi responsabilitatea mea, sa continui acele plăti.
Având în vedere ca lucrările au fost făcute înainte de cumpărare, cine este responsabil pentru aceste plăti?
Mulțumesc anticipat, apreciez raspunsul vostru
Buna ziua,
vin cu o intrebare pe aceeasi tema. Am cautat in lege, insa nu gasesc o indicatie exacta ca raspuns la intrebarea mea. Doamna noastra fosta cenzor, care nu mai este proprietara in blocul din discutie, a venit la AG cu 14 imputerniciri, scrise la mana, care aveau numele persoanei imputernicite sters cu pasta corectoare si rescris peste, numele acestei doamne.
Intrebarea mea: cate imputerniciri poate detine o persoana care nu e nici membru, nici proprietar?
Multumesc