Bună seara! De câteva luni asociatia de proprietari a început sa introducă regularizari lunare privind consumul de apa rece deși, noi ca și proprietari, trimitem indexul prin apliactie mobila, iar de 6 ani de când este imobilul ridicat nu a venit nimeni sa citească contoarele din apartamente sau cel principal. La început a fost trecut ca și "regularizare" apoi după reclamații au trecut la "contor general blocat sau țeavă sparta". Asociatia nu verifica situația din teren iar noi ca și proprietari ne-am asigurat ca nu sunt problemele descrise de ei (ce tine de noi). Întrebare: dacă ii acționăm în instanta sau ne adresam protectiei consumatorului, trebuie sa avem toate facturile platite? Mulți vecini nu plătesc acele "regularizari".
Intr-adevar banii au fost primiți de fotograf dar studiind puțin istoria firmei care prelucrează materialele, am descoperit făcut ca ei (patronul și fotograful) au avut evenimente împreună în relația patron-angajat ceea ce ma duce cu gândul ca cei din echipa preiau evenimente fără a se folosi de numele firmei dar utilizând aparatura și personalul acesteia cu aprobarea patronului. Ma repet: nu sunt sigur dar este o bănuială.
LE: am luat legătura cu firma de prelucrare a materialelor folosind un alt număr de telefon și din nou mi-au dat de înțeles ca SSD se afla în lucru dar nici cei care se ocupa de el nu știu cât timp mai durează.
LE2: am reușit sa dau de fotograf în aceasta seara după 2 luni de apeluri și mesaje pe whatsapp, facebook, rețea mobila. De fapt a fost un mesaj primit pe whatsapp simplu și la obiect: "sunt plecat din tara și nu am bani pe telefon". În anul 2024 sa spui acest lucru nici un copil de 5 ani nu cred ca mai pune botul.
Mulțumesc pentru răspuns!
Bună ziua! Anul trecut în luna mai am avut nunta. Am căzut de acord sa primim tot materialul "la gramada" însă abia anul acesta în februarie am primit stick-urile și albumele. Surpriza a fost când pe stick-uri la partea video am primit doar un fișier de câțiva KB care ulterior sa dovedit a fi doar proiectul din aplicația care sa folosit pentru crearea materialului video. În secunda 2 am anunțat fotograful de problema. Acesta a spus ca în 2 săptămâni o reface. După 2 săptămâni surpriza: de fapt nu el este cel care finisează materialul foto/video ci apelează la o firma specializata. Am sunat la respectiva firma și mi s-a transmis ca au un SSD la recuperat de date. Fotograful mia dat termenul pentru luna mai. A trecut luna mai și nu mai răspunde pe nici o cale de comunicare. Am sunat din nou la firma care se ocupa de prelucrare și mi-au spus ca și cei de la recuperarea de date ii amână. Zilele acestea am sunat din nou la firma și mi-au spus ca să ii sun a doua zi dimineața pentru ca era târziu și cei de la firma care recuperează datele au închis. A doua zi dimineața surpriza nu mai răspund nici cei de la firma de prelucrare a materialelor. Țin sa cred ca filmarea nu mai exista de mult timp. Ce as putea face? Nu ma interesează nici sa recuperez banii, nici sa cer daune sau sume bani in plus. Îmi vreau doar filmarea și atât. Țin sa menționez ca nu am contract cu fotograful dar avansul pe care i l-am trimis sa făcut prin transfer bancar în care am specificat pentru ce este. Din pozele și filmările participanților la nunta am dovada ca ei au fost prezenți cu aparatura necesara.