Va multumesc mult pentru informatii.
Ce inteleg eu de aici este ca este de preferat sa lucrezi cu o firma (dar nu obligatoriu) si ca nu trebuie sa fie neaparat autorizata de politie, asa cum este pentru cei ce trebuie, prin lege, sa asigure paza bunurilor.
Am inteles. Multumesc pentru raspuns.
Buna ziua. In calitate de asociatie de proprietari de bloc, vrem sa montam camere de supraveghere video in bloc. Vroiam sa stiu care sunt cerintele legale pentru aceasta. Stiu ca pt firme exista obligatia ca acestea sa fie instalate de o firma autorizata de politie. Dar din ce am inteles firmele au obligatia sa instaleze camere de supraveghiat pt protejarea bunurilor. In ceea ce priveste persoanele fizice aici nu trebuie sa fie instalate de o firma autorizata si nu stiu unde se incadreaza asociatiile de proprietari?
Buna ziua. In situatia in care prin legea 196/2018, art 57, litera m) "afiseaza programul de incasari si datele de contact aleadministratorului, ale membrilor comitetului executiv si alemembrilor comisiei de cenzori ori, dupa caz, ale cenzorului;" aceasta se incadreala la legislatia GDPR? Adica sunt considerate informatii cu caracter personal si nu pot fi afisate sau pt ca sunt cerute prin lege aici nu se aplica legislatia GDPR. Daca se poate si un articol de lege care sa sustina una dintre obtiuni as aprecia foarte mult.
Am inteles. Multumesc foarte mult pentru clarificari.
As mai avea doua intrebari.
1. Astazi s-a convocat adunarea generala, iar convocatorul a fost afisat pe usa de la intrare in bloc si in interiorul liftului, dar nu si la avizierul unde este de obicei afisata si intretinerea. In lege am citit ca acesta trebuie afisat la avizie. Se pot considera aceste locuri avizier?
2. Suspectez faptul ca, comitetul executiv nu s-a intrunit, in ultima perioada, de cel putin o data pe luna. Din ce inteleg ar trebui sa existe un table convocativ, care ar trebui sa se gaseasca in arhiva asociatiei, nu? De asemenea, exista obligatia completarii unui proces verbal pentru fiecare sedinta?
Multumesc mult pentru raspunsuri.
Doar o mica nelamurire mai am. In ceea ce priveste solicitarile catre presedinte. Acestea trebuie predate personal sau pot fi lasate, spre exemplu, la cuita postala a administratiei (acolo unde las si indexul la apa). Este o persoana foarte aroganta si vreu sa reduc la minim interactiunea fata in fata.
Buna ziua. Am si eu cateva intrebari.
1. Cine are dreptul legal sa foloseasca avizierul? Ca proprietar, pot sa pun informari cu privire la interactiunea cu asociatia de proprietari? Ex daca nu mi se raspunde la solicitarile scrise sau daca observ nerespectari ale legii?
2. Am vazut pe undeva ca pe lista de plata ar trebui sa apara si stampila asociatiei. Mai este valabila aceasta obligatie?
3. Unde se depun cererile pentru obtinerea de infirmatii de la asociatie? Este suficient sa fie depuse la cuita postala a asociatiei sau trimise pe adresa de email a presedintelui?
4. Am gasit ca, un proprietar (mama) poate imputernici o persoana (fiul) sa ii tina locul in adunarea generala. Aceasta este valabila si in situatia depunerii de cereri catre asociatie? De asemenea, este suficienta o simpla imputernicire semnata de parti sau trebuie sa fie un notariala?
Va multumesc in avans pentru lamuriri.