avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 690 soluții astăzi
Forum Activitate Ymadalona

Activitate Ymadalona

Multumesc frumos pentru raspuns!

adriandimitriu a scris:

puteti sa anulati comanda fara probleme. e o relatie comerciala iar refuzul de a receptiona marfa echivaleaza cu neonorarea contractului.
pastrati istoricul comenzilor pentru cazul in care ar aparea o reclamatie.
daca ati introduce plata online in avans, acest sistem s-ar dilua serios



Ymadalona a scris:

Va multumesc pentru raspuns! Motivul invocat este ca nu mai comanda. Mentionez ca pachetul aferent comenzii a fost trimis la timp catre client, respectand termenii de livrare pe care ii precizam pe site. De asemenea, clientul a primit pe email detalii legate de expedierea comenzii: nume frima de curierat si awb colet

POPA GHEORGHE a scris:

Ce motive se invoca pentru refuzul primirii comenzii ? La livrarea comenzii, clientul poate plati cu cardul, este aparat la de plata cu cardul la curier ?



Va multumesc pentru raspuns! Motivul invocat este ca nu doreste comanda. Mentionez ca pachetul aferent comenzii a fost trimis la timp catre client, respectand termenii de livrare pe care ii precizam pe site. De asemenea, clientul a primit pe email detalii legate de expedierea comenzii: nume frima de curierat si awb colet

POPA GHEORGHE a scris:

Ce motive se invoca pentru refuzul primirii comenzii ? La livrarea comenzii, clientul poate plati cu cardul, este aparat la de plata cu cardul la curier ?

Buna ziua! Avem un magazin online si se intampla sa avem clienti care plaseaza comenzi cu metoda de plata la livrare, insa in momentul in care se incearca efectuarea livrarii de catre firma de curierat, clientul refuza comanda. Apoi, plaseaza o noua comanda si o refuza din nou.
In termenii si conditiile magazinului nostru am mentionat faptul ca daca se intampla astfel de situatii, ne rezervam dreptul de a refuza pe viitor procesarea comenzilor care sunt venite din partea clientilor care au refuzat in trecut sa isi primeasca pachetele, insa ne luam angajamentul sa ii anuntam telefonic sau in scris despre refuzarea comenzii si motivul pentru care am refuzat.
Din punct de vedere legal avem voie sa facem acest lucru?