Buna seara,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. Am sediul social al firmei intr-o cladire de birouri; este de fapt “gazduire” de sediu, cu contract de inchiriere, inregistrat la ONRC. Activitatea firmei se desfasoara la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii. Acum, imi expira sediul social insa doresc sa inchiriz un spatiu in aceeasi cladire unde voi desfasura activitati de birou. Activitatea firmei se va desfasura in continuare la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii. Va rog sa imi spuneti cum pot sa tratez acest nou contract. Am cautat peste tot insa nu gasesc nimic privind activitatea la beneficiari. Vorbim practic de doua contracte. Unul va fi de prelungire sediu social si al doilea este acest spatiu unde se vor desfasura activitati de birou. Este considerat punct de lucru? Se declara la ONRC? Care este statului acestui contract?
Va multumesc
Multumesc pentru raspuns. Asa ma gindeam si eu insa am vrut sa aflu mai multe detalii. In conditiile in care nu s-a locuit acolo nu vad nici un motiv pentru care sa platesc intretinerea pentru mai mult de o persoana. La noi insa treaba cu bunul simt nu prea functioneaza si nici sa ma "cert" cu administratia din prima luna nu mi se pare a fi o solutie. Astept totusi sugestii din partea celor patiti in acest sens (cu siguranta nu sintem singurii)....in cazul de fata sintem nevoiti sa platim intretinerea pentru doua locatii...cea unde locuim cu chirie pina la terminarea amenajarii si evident pentru noul apartament. Din nou, multumesc.
Buna ziua,
pe perioada lucrarilor de amenajare ale unui apartament cite persoane pot fi trecute la intretinere pe luna respectiva.
Conditiile in urma carora vine aceasta intrebare sunt: nu a locuit nimeni acolo; renovarile (amenajarile) s-au facut in timpul saptamanii intre orele 18-22 si in weekend. Multumesc.