Buna seara,
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. Am sediul social al firmei intr-o cladire de birouri; este de fapt “gazduire” de sediu, cu contract de inchiriere, inregistrat la ONRC. Activitatea firmei se desfasoara la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii. Acum, imi expira sediul social insa doresc sa inchiriz un spatiu in aceeasi cladire unde voi desfasura activitati de birou. Activitatea firmei se va desfasura in continuare la beneficiari si/sau in afara sediilor proprii. Va rog sa imi spuneti cum pot sa tratez acest nou contract. Am cautat peste tot insa nu gasesc nimic privind activitatea la beneficiari. Vorbim practic de doua contracte. Unul va fi de prelungire sediu social si al doilea este acest spatiu unde se vor desfasura activitati de birou. Este considerat punct de lucru? Se declara la ONRC? Care este statului acestui contract?
Va multumesc
Spatiul pentru birouri il puteti folosi si pe post de sediu, sau invers, sau puteti avea 2 spatii unul sediu si unul punct de lucru - birouri, etc, cum doriti dvs., iar activitatea la beneficiari ramane asa, activitate la beneficiari. Desigur daca spatiul pentru birouri este separat se va declara punct de lucru si se va inregistra la ONRC.