avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 831 soluții astăzi
Forum Activitate kocs

Activitate kocs

Va multumesc din suflet!
Sunt interesata daca o anumita lege reglementeaza activitatea posturilor unice in administratia publica.
Am fost disponibilizata dintr-o institutie publica,acolo fiind angajata ca secretara. Acest post era unic. Pot fi desfiintate astfel de posturi,? Mentionez ca la fel s-a intamplat si cu alte posturi unice arhivar, muncitor, femei serviciu, ele fiind ocupate nu vacante.
Discuție OUG 74/2013
Sunt angajata pe poste de secretar-dactilograf la directia finante giurgiu in prezent sunt in preaviz. Aseara am vazut la stiri ca OUG 77/2013 a fost declarata neconstitutionla. Preavizul meu are la baza OUG 74/2013 ( in baza acestei ordonante s-a facut reorganizarea acestei institutii), va rog sa-mi spuneti mai am vreo speranta, ca ma pot reveni pe postul ocupat in prezent?
Sunt profesor titular in mediul urban, nivel liceal, momentan ma aflu in concediu pentru ingrijirea copilului. Doresc sa stiu daca anul acesta pot participa la pretransferari? Mentionez ca ma voi intoarce la catedra la 1 septembrie 2011.
La notariat mi s-a spus ca imi trebuie neaparat actul de proprietate, iar in cazul in care nu-l mai am si avand in vedere ca actul avea o vechime de peste 20 de ani, sa solicit o copie la arhive.
Va multumesc pentru raspunsurile date! M-ati mai linistit.
Am pierdut actul de proprietate al apartamentului si totusi as vrea sa-l vand. Ce pot face in aceasta situatie? Mentionez ca am cartea funciara a acestuia.
Răspuns la discuția Contract intretinere
Va multumesc foarte mult pentru raspuns.