Am cateva intrebari in leagtura cu participarea la licitatii...
S-a semnat un contract de inchiriere spatii la politia de frontiera pentru instalarea unor automate de bauturi calde.Contractul s-a incheiat pe o perioada de 1 an.
In contract este prevazut ca inainte de expirarea contractului cu 30 de zile se poate face o cerere de prelungire a acestui contract.
In luna decembrie a anului trecut(2008) am facut aceasta cerere de prelungire a contractului iar raspunsul a fost ca datorita modificarii legii (daca e necesar va trimit articolul si legea) va trebui sa se organizeze o alta licitatie.
Presupun ca in momentul in care am depus dosarul pentru licitatie....am acceptat conditiile lor......adica....puteam face mai bine o contestatie......ca nu s-au respectat prevederile contractuale....Modificarile aparute nu ar trebui aplicate pe viitor?Se aplica si contractelor in derulare....?
Bun. Am inceput sa facem actele necesare intocmirii dosarului pentru licitatie in luna decembrie si pe data de 30.12.2008 (31.12.2008 era ultima zi) s-a depus dosarul.Dosarul a fost verificat iar in verificarii n-i s-a spus ca este ok.
Trebuie sa precizez faptul ca certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale avea la termen de valabilitate data de 31.12.2008 (avand in vedere ca licitatia era azi,pe data de 07.01.2009.......certificatul nu mai era valabil....).De aceea,in momentul in care licitatia a inceput....n-i s-a spus ca nu putem participa la licitatie deoarece certificatul este expirat...(asa si era....de fapt....).
DAR, DE CE IN MOMENTUL IN CARE S-A PRIMIT(VERIFICAT DOSARUL) PE DATA DE 30.12.2008 NU N-I S-A SPUS CA ACEST CERTIFICAT NU O SA MAI FIE VALABIL DUPA 31.12.2008?Intocmai,ni s-a comunicat pe loc in urma verificarii actelor ca ne putem prezenta la licitatie,ca dosarul este ok (noi am scos acest certificat pe data de 24.12.2008 si din cate am inteles.......daca se scoate inainte de 25 ale lunii este valabil doar pana la sfarsitul lunii ; daca se scoate dupa 25 ale lunii este valabil 30 zile).In momentul in care n-i s-a spus ca certificatul e ok, nu am mai mers la impozite si taxe pe data de 30.12.2008 sa ne elibereze alt certificat.....bazandu-ne pe cele discutate cu cei de acolo......
Mai mult,ieri pe data de 06.01.2009 am fost sunati de o functionara de acolo ca trebuie sa mai prezentam la licitatie un referat de consum al aparatului...si ca dosarul e ok.
Azi la licitatie nu ne-a primit in licitatie tocmai din cauza acestui certficat :"expirat"...
Cand am plecat din licitatie - nu am semnat nimic......deci....e ca si cum nu am fost acolo.....
In fisa de date a achizitiei scrie ca putem in 24 de ore sa facem contestatie....
Va multumesc pentru raspunsul dat.
Imi puteti trimite un model de notificare catre debitor....sau e o formulare simpla care o pot face personal..
Numai bine
Buna,
In cazul in care clientul nu achita facturile de marfa catre o societate comerciala, aceasta din urma inainte de al actiona in justitie pe client ii poate face ( cu ajutorul unui avocat) o somatie de plata?Se pot calcula inclusiv penalizari.....?
Daca una din facturi a fost predata si nesemnata de catre client (la semnatura de primire) se poate lua in calcul?
Imi puteti trimite eventual un model de somatie de plata ?
Va multumesc