O societate de recuperare creante ma ameninta cu executarea silita pentru neplata unei datorii restante catre o anumita banca (descoperit de cont, neachitat dupa ce am parasit fostul angajator). Deoarece am programul foarte incarcat, am solicitat bancii sa imi trimita documentele fie pe e-mail fie pe fax, urmand ca eu sa le inapoiez semnate si completate. Nu au fost de acord, au tinut mortis ca eu sa le semnez la sediul lor (tind sa cred ca vor asta deoarece nu vor sa am ocazia sa le citesc prea mult). Ideea e: am vrut si vreau in continuare sa platesc, dar nu pot ajunge la banca sa semnez amaratele alea de hartii de reesalonare pentru ca nu pot pleca in intervalul 9:30 - 17:00 de la serviciu, mi-este imposibil. Mi se pare o aberatie totala, eu vreau sa platesc, dar ei imi pun toate piedicile. In aceste conditii mi-au trimis o scrisoare de la o societate de recuperat creante care imi cerea sa platesc tot, probabil si intr-o singura transa, lucru imposibil de altfel (nu vbim de o suma extraordinara, 2.400 RON, dar totusi, este o suma destul de mare - depaseste salariul net lunar). In aceste conditii....ce imi pot lua la executarea silita sau ce mi se poate intampla? Nu am girat cu numele nimanui, nici cu vreo casa, absolut nimic de genul asta.
Multumesc anticipat pentru raspuns
Este conditia lor semnata in contract si afisata in fiecare e-mail de instiintare. "Daca plata nu se face pana la data de 07.08.2008, ora 23.59, incepand cu 8.09.2008, ora 00.00 serviciul va fi automat suspendat." Si asa era. cand vroiam sa intru pe o pagina spunea "Serviciu indisponibil. Contactati departamentul Plati"
La primul punct, trebuie sa precizez ca eu nu am mai beneficiat de serviciile lor. Dupa 8 august, sau iulie, nu mai stiu exact, pana in ziua de azi eu nu am mai beneficiat de serviciile lor pentru care ei m-au tarifat in continuare. Asta spuneam ca este o contradictie: de ce mai platesc abonament daca oricum nu beneficiez de serviciu ca se opreste automat? Nu sunt indreptatit sa cer anularea platii?
Buna ziua! Acesta este primul meu post in acest forum si imi doresc sa fie un inceput bun.
Am o problema, sau mai multe:
1. Am fost abonat la internet al unei retele de cartier ce ulterior a fost cumparata de catre firma RCS & RDS. Pana la preluarea ei de catre RCS cat si ulterior, daca nu plateam taxa de servicii (i.e. abonament internet) pana in data de 7 a fiecarei luni, internetul se oprea automat. In conditiile in care abonamentul presupune trafic nelimitat, deci doar existenta conexiunii se plateste, de ce sunt pus sa platesc apoi si pe septembrie si pe octombrie si pe decembrie daca eu nu am beneficiat de servicii? (acestea fiind oprite din cauza neplatii). In alta ordine de idei, cei de la RCS, la preluarea firmei, au dorit schimbarea contractelor. Eu nu m-am putut duce, am trimis-o pe mama mea. Pe ea au momit-o cu un telefon mobil "gratuit" si astfel ea a semnat in numele meu, fara o procura in acest sens. De atunci au trecut cateva luni si eu tot primesc instiintari de plata din partea lor. Sunt indreptatit sa spun ca pe baza unei expertize grafologice se poate dovedi ca nu a fost semnatura mea si ca eu nu am fost de acord (eu CHIAR nu am fost de acord, am aflat cand am ajuns acasa)? Nu mi se pare normal sa platesc un abonament catre un serviciu de care oricum nu beneficiez si care nu se refera la trafic ci doar la conexiune.
2. Tot legat de cei de la RCS, la momentul cand am facut contractul de internet cu reteaua de cartier, acum 2 ani si un pic, mi s-a oferit si un abonament gratuit la telefonie fixa in reteaua RCS. La insistentele mele, s-a efectuat instalarea dupa circa 6 luni. In urma mai multor interventii ale celor de internet (depanari) s-a observat faptul ca sunt singurul de pe strada ce beneficia de telefon de la RCS. Neprimind NICIO singura factura in acest timp, m-am folosit de serviciul telefonic prestat de ei. Apoi dupa 7 luni, RETINETI 7 LUNI!!!, ma trezesc cu un mesaj cand doream sa formez un numar, ce spunea: "serviciu suspendat din cauza neplatii". Pana aici ok. Apoi intr-o buna zi ma duc la cei de la reteaua de cartier sa le spun ca trebuie sa inchid abonamentul de internet pentru ca am alta solutie de conectare. Ma intreaba daca am prelungit contractul ulterior cufirma ce i-a preluat adica RCS, spun da (pentru ca asa facuse mama mea), si ma trimit la cei de la RCS spunand ca ei nu se mai ocupa. Odata ajuns acolo mi se inmoaie picioarele cand aflu ca am de plata suma de 1.149 RON, ce reprezinta facturile telefonice restante. Zic "Bun! 1 la mana, eu nu am primit nicio factura in tot acest timp!" Raspunsul lor a fost ca ei au trimis facturile (acestea fiind spuse de la o fata de la un ghiseu, nu stiu cat de autorizata era sa imi dea raspuns la aceasta intrebare.), dar acest lucru este complet fals, pentru ca in acest timp am primit plicuri de la tot felul de societati, banci, companii, NICIUN plic de la RCS. Apoi m-am gandit ca poate adresa o fi gresita. M-am "linistit" acum cateva zile cand am primit o factura ce insuma 1.300 RON de la RCS. Deci adresa nu era gresita. Intrebarea mea este: de ce nu am primit factura lunara? daca stiam ca se contorizeaza si daca primeam instiintare din prima/a doua/a treia/a patra luna, nu se ajungea aici. Si de asemenea: de ce nu s-a oprit serviciul cand nu am platit prima luna? De ce s-a asteptat sa se ajunga la suma asta si apoi sa mi se sara in cap cu datoria?