avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 459 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Recuperare datorie de catre societatea de cablu
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Recuperare datorie de catre societatea de cablu

Buna ziua! Acesta este primul meu post in acest forum si imi doresc sa fie un inceput bun.
Am o problema, sau mai multe:

1. Am fost abonat la internet al unei retele de cartier ce ulterior a fost cumparata de catre firma RCS & RDS. Pana la preluarea ei de catre RCS cat si ulterior, daca nu plateam taxa de servicii (i.e. abonament internet) pana in data de 7 a fiecarei luni, internetul se oprea automat. In conditiile in care abonamentul presupune trafic nelimitat, deci doar existenta conexiunii se plateste, de ce sunt pus sa platesc apoi si pe septembrie si pe octombrie si pe decembrie daca eu nu am beneficiat de servicii? (acestea fiind oprite din cauza neplatii). In alta ordine de idei, cei de la RCS, la preluarea firmei, au dorit schimbarea contractelor. Eu nu m-am putut duce, am trimis-o pe mama mea. Pe ea au momit-o cu un telefon mobil "gratuit" si astfel ea a semnat in numele meu, fara o procura in acest sens. De atunci au trecut cateva luni si eu tot primesc instiintari de plata din partea lor. Sunt indreptatit sa spun ca pe baza unei expertize grafologice se poate dovedi ca nu a fost semnatura mea si ca eu nu am fost de acord (eu CHIAR nu am fost de acord, am aflat cand am ajuns acasa)? Nu mi se pare normal sa platesc un abonament catre un serviciu de care oricum nu beneficiez si care nu se refera la trafic ci doar la conexiune.

2. Tot legat de cei de la RCS, la momentul cand am facut contractul de internet cu reteaua de cartier, acum 2 ani si un pic, mi s-a oferit si un abonament gratuit la telefonie fixa in reteaua RCS. La insistentele mele, s-a efectuat instalarea dupa circa 6 luni. In urma mai multor interventii ale celor de internet (depanari) s-a observat faptul ca sunt singurul de pe strada ce beneficia de telefon de la RCS. Neprimind NICIO singura factura in acest timp, m-am folosit de serviciul telefonic prestat de ei. Apoi dupa 7 luni, RETINETI 7 LUNI!!!, ma trezesc cu un mesaj cand doream sa formez un numar, ce spunea: "serviciu suspendat din cauza neplatii". Pana aici ok. Apoi intr-o buna zi ma duc la cei de la reteaua de cartier sa le spun ca trebuie sa inchid abonamentul de internet pentru ca am alta solutie de conectare. Ma intreaba daca am prelungit contractul ulterior cufirma ce i-a preluat adica RCS, spun da (pentru ca asa facuse mama mea), si ma trimit la cei de la RCS spunand ca ei nu se mai ocupa. Odata ajuns acolo mi se inmoaie picioarele cand aflu ca am de plata suma de 1.149 RON, ce reprezinta facturile telefonice restante. Zic "Bun! 1 la mana, eu nu am primit nicio factura in tot acest timp!" Raspunsul lor a fost ca ei au trimis facturile (acestea fiind spuse de la o fata de la un ghiseu, nu stiu cat de autorizata era sa imi dea raspuns la aceasta intrebare.), dar acest lucru este complet fals, pentru ca in acest timp am primit plicuri de la tot felul de societati, banci, companii, NICIUN plic de la RCS. Apoi m-am gandit ca poate adresa o fi gresita. M-am "linistit" acum cateva zile cand am primit o factura ce insuma 1.300 RON de la RCS. Deci adresa nu era gresita. Intrebarea mea este: de ce nu am primit factura lunara? daca stiam ca se contorizeaza si daca primeam instiintare din prima/a doua/a treia/a patra luna, nu se ajungea aici. Si de asemenea: de ce nu s-a oprit serviciul cand nu am platit prima luna? De ce s-a asteptat sa se ajunga la suma asta si apoi sa mi se sara in cap cu datoria?
Cel mai recent răspuns: nod , utilizator 15:43, 31 Martie 2009
Puteti rezilia pe cale amiabila contractul daca nu ati semnat dvs.
Insa, din moment ce ati beneficiat de servicii va trebui sa le achitati.

Ei nu sunt obligati sa opreasca serviciul.Puteati sa reziliati contractul cu ei daca nu vroiati sa mai beneficiati de acel serviciu.
Cu facturile e adevarat ca trebuiau trimise lunar, dar si dvs puteati sa mergeti sa intrebati de ce nu ati primit facturi.

La primul punct, trebuie sa precizez ca eu nu am mai beneficiat de serviciile lor. Dupa 8 august, sau iulie, nu mai stiu exact, pana in ziua de azi eu nu am mai beneficiat de serviciile lor pentru care ei m-au tarifat in continuare. Asta spuneam ca este o contradictie: de ce mai platesc abonament daca oricum nu beneficiez de serviciu ca se opreste automat? Nu sunt indreptatit sa cer anularea platii?
Si cum intelegeti sa doveti ca nu ati mai beneficiat de sercicii ?
Aveti dovezi in acest sens?
Este conditia lor semnata in contract si afisata in fiecare e-mail de instiintare. "Daca plata nu se face pana la data de 07.08.2008, ora 23.59, incepand cu 8.09.2008, ora 00.00 serviciul va fi automat suspendat." Si asa era. cand vroiam sa intru pe o pagina spunea "Serviciu indisponibil. Contactati departamentul Plati"
Cum demonstrati dvs respectiv RCS ca serviciile ce trebuiau prestate au fost prestate ?
Exista aviz de insotire a serviciilor sau a marfii ?
Sau nu mai exista obligatia de a semna pentru livrarea si primirea de marfa a avizelor ?
Face RCS legea dupa bunul plac ?
Faptul ca o aplica dupa bunul plac este o forma clara de abuz la fel ca si faptul ca in contract nu se pot modifica clauze la cererea potentialului beneficiar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract cu firma de furnizare internet kissmy09 kissmy09 Buna seara ! va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns ....in luna dec 2012 am incheiat un contract cu o firma de furnizare internet de cartier...si fara ... (vezi toată discuția)
Problema contract rds mihbar mihbar Buna ziua Sunt intr-o situatie total neplacuta cu cei de la RCS-RDS Romania. In urma cu 6 ani am facut un contract ei pentru un serviciu CableLink. In ... (vezi toată discuția)
Upc - discriminarea vechilor abonaþi, ce e de fãcut zozo55 zozo55 Buna Ziua! Asi avea si eu o intrebare! Sunt abonat [EDITAT] (TV+telefon+internet), in data de 29.10.210 am vazut o oferta mai buna pe pagina lor de internet ... (vezi toată discuția)