avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 385 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... UPC - discriminarea vechilor abonaþi, ce e de fãcut
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

UPC - discriminarea vechilor abonaþi, ce e de fãcut

Buna Ziua!
Asi avea si eu o intrebare! Sunt abonat [EDITAT] (TV+telefon+internet), in data de 29.10.210 am vazut o oferta mai buna pe pagina lor de internet care m-a tentat si pe mine. Am sunat la ei si mi-au spus ca pot trece la noul tip de grila abonament doar daca semnez un contract pe 1 an de zile! Nu am avut de ales si am aceptat, dar spre surprinderea mea cand am primit factura eram total nemultumit la ce calcule au facut, pentru ca a iesit sa platesc mai mult, plus am verificat si pe pagina lor de internet si am ramas socat cand vad ca de fapt au facut o modifivare si mai favorabila. Am sunat la [EDITAT] si am primit raspuns ca doar noii clienti pot beneficia de acest tip nou de abonament! Oare e corect ca EU si toti abonatii mai vechi si fideli al acestei companii sa platim mai mult de cat un abonat nou? Si pe acest motiv m-am hotarat sa rezilez contractul cu ei! L a care ei au raspuns telefonic ca doar daca platesc pe fiecare serviciu 200 de ron pot rezila contractul! Oare chiar nu pot rezila contractul fara sa le platesc taxa de rezilere!? Va rog ajutati-ma ce trebuie sa fac sa scap de ei!
Ultima modificare: Joi, 3 Februarie 2011
ContSters20980, utilizator
Cel mai recent răspuns: BX , utilizator 09:43, 24 Noiembrie 2010
Parcurgeti cu atentie clauzele contractuale prevazute si asumate de dvs
In situatia in care puteti dovedi diferenta de calitate a serviciilor curente in raport de ofertele noi ale operatorului,aveti dreptul legal sa sesizati ANPC
Da, se defavorizeaza clientii vechi. Internetul de ani buni a fost in ieftinire continua deoarece au crescut exponential performantele conexiunilor.
Din cauza asta, nu renteaza un contract pe termen lung (mai mult de 1 an) pentru ca se ajunge rapid la tarife mai mici, iar cei care au contracte in desfasurare vor plati tariful vechi. Un eventual bonus de fidelitate (reducere) se acorda abia la semnarea unui nou contract, dar nu e cazul [EDITAT]. Ei n-au auzit de asa ceva. D-aia (pe langa multe alte motive) isi si perd clientii pe banda.
Ultima modificare: Joi, 3 Februarie 2011
ContSters20980, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract romtelecom (dolce) pentru eliminarea programelor din pachetul mediapro bogapostu bogapostu Buna seara, Incepand cu data de 03.01.2013, canalele trustului Mediapro, (8 canale SD si 3 HD) vor fi scoase din grila Dolce DTH a celor de la ... (vezi toată discuția)
Probleme abonament telekom 7Cris7 7Cris7 buna ziua , am un abonament la un operator GSM , am fost sunat acum cateva luni daca doresc sa-mi schim abonamentul , urmand sa primesc un abonament de 44 ron ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet gabrielq gabrielq Buna ziua, In octombrie 2007 am incheiat un contract de internet cu [editat] pentru o perioada de 2 ani. Acum cateva zile am mers la magazinul lor pentru a ... (vezi toată discuția)