Buna Ziua!
Asi avea si eu o intrebare! Sunt abonat [EDITAT] (TV+telefon+internet), in data de 29.10.210 am vazut o oferta mai buna pe pagina lor de internet care m-a tentat si pe mine. Am sunat la ei si mi-au spus ca pot trece la noul tip de grila abonament doar daca semnez un contract pe 1 an de zile! Nu am avut de ales si am aceptat, dar spre surprinderea mea cand am primit factura eram total nemultumit la ce calcule au facut, pentru ca a iesit sa platesc mai mult, plus am verificat si pe pagina lor de internet si am ramas socat cand vad ca de fapt au facut o modifivare si mai favorabila. Am sunat la [EDITAT] si am primit raspuns ca doar noii clienti pot beneficia de acest tip nou de abonament! Oare e corect ca EU si toti abonatii mai vechi si fideli al acestei companii sa platim mai mult de cat un abonat nou? Si pe acest motiv m-am hotarat sa rezilez contractul cu ei! L a care ei au raspuns telefonic ca doar daca platesc pe fiecare serviciu 200 de ron pot rezila contractul! Oare chiar nu pot rezila contractul fara sa le platesc taxa de rezilere!? Va rog ajutati-ma ce trebuie sa fac sa scap de ei!
Parcurgeti cu atentie clauzele contractuale prevazute si asumate de dvs
In situatia in care puteti dovedi diferenta de calitate a serviciilor curente in raport de ofertele noi ale operatorului,aveti dreptul legal sa sesizati ANPC
Da, se defavorizeaza clientii vechi. Internetul de ani buni a fost in ieftinire continua deoarece au crescut exponential performantele conexiunilor.
Din cauza asta, nu renteaza un contract pe termen lung (mai mult de 1 an) pentru ca se ajunge rapid la tarife mai mici, iar cei care au contracte in desfasurare vor plati tariful vechi. Un eventual bonus de fidelitate (reducere) se acorda abia la semnarea unui nou contract, dar nu e cazul [EDITAT]. Ei n-au auzit de asa ceva. D-aia (pe langa multe alte motive) isi si perd clientii pe banda.