In octombrie 2007 am incheiat un contract de internet cu [editat] pentru o perioada de 2 ani.
Acum cateva zile am mers la magazinul lor pentru a cere rezilierea acestui contract pe motiv ca nu mai pot achita factura. (in acest moment nu mai am un loc de munca)
Angajata de la magazin a verificat in calculator si mi-a comunicat ca acel contract nu se poate rezilia pentru ca a fost prelungit prin telefon de cineva din familie.
Titular de contract sunt eu si proprietarul apartamentului, asa ca nu inteleg cum romtelecomul poate prelungi un contract in numele meu prin telefon fara semnatura mea!
In perioada noiembrie 2009 - februarie 2010 pe factura telefonica nu am mai fost taxat pentru internet, dar nu am stiut motivul si nici nu am intrebat de ce...
Acum mi se pretinde sa platesc contractul pana la expirarea sa.
Ce pot sa fac?
Multumesc!
Parerea mea este ca atata timp cat pe factura nu v-a venit de plata internetul, logic prelungirea contractului nu exista, deci nu ati avea ce sa platiti pana la expirare, cu atat mai mult cu cat prelungirea contractelor nu se poate face la telefon si inca cu atat mai mult ca ei nici nu v-au mai taxat pentru internet dupa expirarea primului contract, acceptand neprelungirea tacit.
Totusi cititi contractul initial si vedeti daca exista cumva clauza de prelungire automata si in ce conditii.
Pe factura serviciul apare cu minus, internetul a functionat! Problema este ca ei invoca faptul ca acest contract a fost prelungit prin telefon si de aceea nu poate fi reziliat.
In contract exista o clauza in care se spune: "In situatia in care prezenta Anexa inceteaza, din culpa sau la initiativa Clientului, pentru unul sau mai multe servicii pentru care clientul a beneficiat de o oferta promotionala, inainte de expirarea perioadei minime initiale luate in considerare in cadrul ofertei respective, clientul va fi obligat la plata a 50% din valoarea totala a tuturor tarifelor de abonament lunar ramase de platit pana la expirarea perioadei minime initiale luate in considerare in cadrul respectivei oferte promotionale, reprezentand contravaloarea tuturor beneficiilor care i-au fost acordate in considerarea ofertei promotionale."
Ei spun ca vechiul contract a fost prelungit pentru o perioada de 2 ani cu promotie de 6 luni gratuitate prin telefon de cineva din familie. (probabil ca de aceea nu mi-a mai venit de plata ultimele 4 luni). Acest text este din contractul vechi semnat!
Sunt de acord sa platesc lunile pentru care am beneficiat gratuit de serviciu, dar nu pot fi de acord sa platesc pentru ceva ce nu am beneficiat!
Inca odata, ce pot sa fac?
Multumesc!