multumesc pentru precizari, dar greseala e a mea ca nu m-am facut inteles.
Corect, dupa listarea jurnalului electronic acel total lunar trebuie transcris in jurnalul snuruit. Intrebarea este: ce scriu la descrierea operatiunii (inregistrarii lunare respective) ? De exemplu: "Total incasari luna ...." ar fi corect ?
Am o nelamurire in privinta registrelor. Daca la inceputurile activitatii am fost la adm. fin. si am inregistrat toate acele registre care sunt necesare contabilitatii PFA (in sistem real, platitor de TVA), le pot ignora si completa doar in format electronic sau sunt obligat sa le completez doar pe cele inregistrate ?
Multumesc de raspuns. Daca am inteles bine, faptul ca voi fi si angjat cu carte de munca nu are influenta asupra impozitarii veniturilor, si nici asupra CASS-ului, ci doar asupra contributiei la fondul de somaj, care va fi platit din ceea ce primesc ca angajat cu carte de munca.
Intentionez sa devin pfa cu impozitare in sistem real, dar sa raman si angajat cu carte de munca.
In conditiile de mai sus exista inlesniri in ceea ce priveste impozitarea veniturilor din activivtatea de pfa ? (impozit < 16% ?)
Eventual poate mi se indica si legea/legile care reglementeaza aceste aspecte