avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Registre PFA
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Registre PFA

Am o nelamurire in privinta registrelor. Daca la inceputurile activitatii am fost la adm. fin. si am inregistrat toate acele registre care sunt necesare contabilitatii PFA (in sistem real, platitor de TVA), le pot ignora si completa doar in format electronic sau sunt obligat sa le completez doar pe cele inregistrate ?

Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: bubuleanu , utilizator 17:37, 16 Iulie 2009
bubuleanu a scris:

Am o nelamurire in privinta registrelor. Daca la inceputurile activitatii am fost la adm. fin. si am inregistrat toate acele registre care sunt necesare contabilitatii PFA (in sistem real, platitor de TVA), le pot ignora si completa doar in format electronic sau sunt obligat sa le completez doar pe cele inregistrate ?

Multumesc anticipat


Daca tineti contabilitatea PFA in format electronic e foarte bine, dar aveti obligatia inscrierii totalurilor lunare in registre.
Succes!
multumesc pt urare si raspuns.

o ultima intrebare, sper, referitor la acest subiect: imi puteti da un exemplu al descrierii unei astfel de inregistrari lunare ?

multumesc inca o data
bubuleanu a scris:

multumesc pt urare si raspuns.

o ultima intrebare, sper, referitor la acest subiect: imi puteti da un exemplu al descrierii unei astfel de inregistrari lunare ?

multumesc inca o data


Nu stiu daca am inteles intrebarea, dar sa incerc un raspuns.
Re registru de incasari si plati : Listati din calculator "registru incasari si plati" ( care trebuie sa aiba acelasi format ca si cel cumparat) pentru luna Iunie de exemplu. Acesta listare trebuie sa aiba total la coloana de incasari, la coloana de plati si un sold. Totalurile respective, cat si soldul le treceti in rubrica corespondenta in Registru de incasari si plati (registru fizic-carnetul).
Succes!
multumesc pentru precizari, dar greseala e a mea ca nu m-am facut inteles.

Corect, dupa listarea jurnalului electronic acel total lunar trebuie transcris in jurnalul snuruit. Intrebarea este: ce scriu la descrierea operatiunii (inregistrarii lunare respective) ? De exemplu: "Total incasari luna ...." ar fi corect ?
bubuleanu a scris:

multumesc pentru precizari, dar greseala e a mea ca nu m-am facut inteles.

Corect, dupa listarea jurnalului electronic acel total lunar trebuie transcris in jurnalul snuruit. Intrebarea este: ce scriu la descrierea operatiunii (inregistrarii lunare respective) ? De exemplu: "Total incasari luna ...." ar fi corect ?


Fiind un singur rand de completat cu trei coloane :_total incasari_total plati_sold; scrieti la explicatii doar : "total luna Iunie"
Ultima modificare: Joi, 16 Iulie 2009
Oranina Dumitru, Contabil

Alte discuții în legătură

Registru de incasari si plati in format digital pt pfa? Alexandra.G28 Alexandra.G28 Buna ziua! As dori sa stiu daca pot tine un registru de incasari si plati in format digital pt pfa? (vezi toată discuția)
Programe contabilitate pfa Ruben Ruben Observ existenta multor programe de contabilitate pentru PFA, dar nu inteleg suportul legislativ pentru functionarea acestora. Poate din punct de vedere legal ... (vezi toată discuția)
Jurnal de incasari si plati gyuly_11 gyuly_11 buna ziua, am si eu o intrebare va rog, cum se completeaza in registru jurnal de i. si plati, dupa fiecare luna se trage linie si se calc. totalul? ori se ... (vezi toată discuția)