Se practica si in alte judete ceea ce ti s-a intamplat .Datorita faptului ca nu sunt fonduri,in unele nici nu se mai incheie aceste conventii chiar daca legea prevede.Cauta tot felul de motive pentru a nu vira banii pentru conventiile deja incheiate.Solutia e sa apelezi la un avocat ca sa vezi care sunt sansele de reusita.Parerea mea e ca nu vor ceda cei de la AJOFM.Nu au fonduri si nici nu vor avea.Imi pare rau ca te dezamagesc ,dar nu e un caz izolat.
1.Inventarierea patrimoniului se face obligatoriu la sfarsitul fiecarui an calendaristic de catre toate firmele
2.Da,administratorul emite decizia
3.Poate
4.Da
5.Nu trebuie amandoua ,doar una dintre ele
6.Da,se fac liste separate pentru mijloace fixe,mij.fixe de natura ob.de inventar,stocuri(marfuri ,materii prime,productie incurs,etc),creante,disponibilitati.Practic se inventariaza tot patrimoniul societatii ,nu numai mijl fixe si ob inv.
7.Da,comisia semneaza si PV si listele