avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general inventariere
Discuție deschisă în Contabilitate în general

inventariere

buna!
Ajutati-ma cu formulare pentru inventariere.( salbatecu_neagu@yahoo.com)
Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: sarina , utilizator 15:09, 9 August 2009
buna
incearca pe google , si ti poti alege ce fel de formular vrei
multa bafta;)
Pentru formularele utilizate in activitatea financiar- contabila, exista Ordinul 1850/2004 al MFP. Contine si liste de inventariere, atat formulare, cat si instructiuni de completare.
la aceasta adresa il gasesti [ link extern ]


Mult succes!
Ultima modificare: Marți, 1 Aprilie 2008
Livia Potirniche, Consultant fiscal
Daca mai ai nevoie de ele da-mi un mesaj si ti le trimit pe email.
Multumesc pentru raspunsurile primite!

As dori un raspuns autorizat la urmatoarea intrebare:
- Normele la Ordinul 1753/2004 prevede la punctul "17. Bunurile din domeniul public al statului şi al unităţilor administrativ-teritoriale, date în administrare instituţiilor publice şi regiilor autonome potrivit legii, se inventariază şi se evidenţiază în mod distinct în cadrul acestor unităţi" si la punctul " 20. Bunurile aparţinând altor unităţi (închiriate, în leasing, în custodie, cu vânzare în consignaţie, spre prelucrare etc.) se inventariază şi se înscriu în liste separate. Listele de inventariere pentru aceste bunuri vor conţine informaţii cu privire la numărul şi data actului de predare-primire şi ale documentului de livrare, precum şi alte informaţii utile.
Listele de inventariere cuprinzând bunurile aparţinând terţilor se trimit şi persoanei fizice sau juridice, române ori străine, după caz, căreia îi aparţin bunurile respective, în termen de cel mult 15 zile de la terminarea inventarierii, urmând ca proprietarul bunurilor să comunice eventualele nepotriviri în termen de 5 zile de la primirea listelor de inventariere. Neconfirmarea în acest termen presupune recunoaşterea exactităţii datelor înscrise în listele de inventariere."
Cum dupa HG 1705/2006 fiecare institutie are in administrare din inventarul centralizat o anexa corespunzatoare cuprinzand partea ei cu bunurile din domeniul public, daca insitutia la randul ei inchiriaza o parte dint-un bun public, cine are in obligatie sa inventarieze acea parte? (o parte dintr-un teren de ex.).
Multumesc pentru raspuns!
Un paste fericit!

salbatecu_neagu a scris:

Multumesc pentru raspunsurile primite!

As dori un raspuns autorizat la urmatoarea intrebare:
Cum dupa HG 1705/2006 fiecare institutie are in administrare din inventarul centralizat o anexa corespunzatoare cuprinzand partea ei cu bunurile din domeniul public, daca insitutia la randul ei inchiriaza o parte dint-un bun public, cine are in obligatie sa inventarieze acea parte? (o parte dintr-un teren de ex.).
Multumesc pentru raspuns!
Un paste fericit!




Inventarierea o fac ambele societati.

Alte discuții în legătură

Pocedura de inventariere mmanu mmanu ma puteti ajuta cu ce trebuie sa cuprinda procedura de invetariere? cum ar trebui formulata? (vezi toată discuția)
Inventarierea patrimoniala sadaka sadaka #-o#-o buna, are cineva o idee despre asta , cu ce se incepe aceast inventar si cum ....sa arate . ajutorrrrrrrrrrrr!!!!!!!! (vezi toată discuția)
Inventarierea elementelor ce nu reprezinta bunuri katica katica Conform OUG 1753/2004 \" 32 Pentru inventarierea elementelor de activ şi de pasiv ce nu reprezintă bunuri este suficientă prezentarea lor în situaţii ... (vezi toată discuția)