avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 811 soluții astăzi
Forum Activitate gabriella_005

Activitate gabriella_005

Am revenit dupa 2 ani de CCC (2010-aprilie 2012) la serviciu , in sectorul bugetar.As dori sa stiu daca pot inainta in functia publica conf.OUG 124/2011(17. La articolul 18, alineatul (7) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"(7) Perioada concediului pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau de pana la 3 ani in cazul copilului cu handicap constituie vechime in munca si in serviciu, precum si in specialitate si se are in vedere la stabilirea drepturilor ce se acorda in raport cu acestea.").De la resurse mi-a spus ca nu,ca imi trebuie calificativul de anul trecut.Mi-au aratat o intrebare de pe site-ul ANFP intrebari frecvente.Acolo spune de avansarea in treapta de salarizare si face referire la OUG 6/2007,art.33 alin.2.Dar eu am in curand 3 ani de la ultima inaintare in functie...adica 1 an anterior nasterii si cei 2 ani stati in CCC.Am sau nu dreptul la inaintare?Se da examen?Sau mai am de asteptat inca 2 ani ca sa fac 3 ani sa pot beneficia de inaintarea in functie?
Răspuns la discuția Pensia alimentara
sa inteleg ca,daca un copil termina liceul si intra la o facultate acreditata(stat sau privata),pe un loc bugetat sau cu taxa,va primi pensie alimentara pana la varsta de 25 ani?Stiam ca numai daca intra la o facultate cu loc bugetat si la forma de invatamant de zi.Pt ca,daca este le celelalte forme de invatamant are posibilitatea sa munceasca.Multumesc si astept o lamurire.
am citit legea 16/1996.Acolo nu specifica clar cine face arhivarea!!!O persoana acreditata de Arhivele Nationale sau contabilul firmei?Inventarierea documetelor reprezinta numararea tuturor facturilor,chitantelor,bonurilor de consum,transfer,dispozitiilor de incasare si plata????Acestea sunt cuprinse(spre exemplu) in dosarul unei luni.Iau fiecare bon,chitanta,fact.etc si le dau un numar,apoi le leg cu sfoara,le sigilez si trec in reg.de arhiva?Nu uita te rog ca sunt contabil.Astept raspuns la toate intrebarile!
lucrez la contabilitate.De curand seful mi-a impus sa iau toate dosarele din 2008 si sa numerotez toate foile(facturi,chitante,bonuri transfer,bonuri consum,nir-uri etc) apoi sa le leg cu sfoara si sa le sigileze.Din cate am citit...asta este arhivare.Eu,contabil fiind...pot arhiva documente justificative si contabile?Arhivarea nu trebuie facuta de o persoana care a facut cursuri de arhivare si are un atestat?Seful spune ca este inventariere.Inventarierea nu este doar pt activ si pasiv?Este valabila inventarierea si pt documente?Si daca le leg si le sigileaza....in cazul in care mai am nevoie de o factura,cum o scot?Desigilez?Sa specific ca in anii anteriori nu s-a numerotat nici un act si nici nu s-a arhivat.De ce sa fac asta incepand cu anul 2008?
Astept un raspuns urgent!!!!Va rog sa-mi exemplificati cu legi(daca se poate) ca sa-i pot arata baza legala,in cazul in care nu are dreptate.In cazul in care are dreptate...va rog sa-mi spuneti in ce lege este specificat asta(numararea foilor dintr-un dosar de contabilitate,arhivarea de catre un contabil).