avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1147 soluții astăzi
Forum Activitate cretu ioana

Activitate cretu ioana

Răspuns la discuția santaj??
va multumesc pt raspuns .eu in acest moment sunt in concediu medical si contabila ma sunat spunandumi ca de ce am trimis mail la bucuresti chemanduma maine sa predau actele ramase la mine in ideea ca altcineva se va ocupa de ele pana ma voi intoarce din medical insa mie mi se pare ciudat deoarece nu e prima data cand sunt in concediu fie el medical sau de odihna si mie teama sa nu faca ceva cu actele respective sami faca rau astfel incat cei de la bucuresti .....intelegeti?
Discuție santaj??
AS DORII SA MA AJUTE CINEVA AM O PROBLEMA SI NU STIU CUM SA PUN PROBLEMA CU CEL CARE AM PROBLEMA.LUCREZ LA UN PUNCT DE LUCRU SEDIUL MARE FIIND LA BUCURESTI,AM AVUT NEVOIE DE NISTE INFORMATII SI AM TRMIS UN MAIL LA SEDIUL MARE.ACUM CEI DE ACOLO AU CONSIDERAT CA CEI DE AICI DE LA PUNCTUL DE LUCRU TREBUIAU SAMI ZICA ACESTE INFORMATII DE CARE AVEAM NEVOIE DREPT URMARE AU FOST CERTATI DE SEFII DE ACOLO URMAND CA APOI ACESTIA SA SE IA DE MINE LA RANDUL RAU SI CHIAR SA AJUNGA SA MA AMENINTE AS DORII SA STIU AMI POT FACE RAU CEI DE AICI ASTFEL INCAT CEI DE LA BUCURESTI SA IA MASURI IMPOTRIVA MEA??ORICUM DACA VOR INCERCA CEVA DE GENUL EU SUNT HOTARATA SA MA DUC LA BUCURESTI SA SPUN TOT SAU POATE E NEVOIE SA LE SPUN INAINTE SAMI FACA EI RAU DIN CATE STIU EU NU MA POT DA AFARA DECAT CEI DE LA BUCURESTI NU CEI DE AICI ACESTIA SUNT ADMINISTRATORI.NU STIU CE SA FAC CUM SA FAC INDRUMATIMA VA ROG