avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Activitate jonelsorel

Activitate jonelsorel

Pe mine m-ar interesa sa lucrez sub contract de colaborare cu anumite policlinici (independent), si nu ca angajat cu contract de munca, astfel incat sa-mi pot plati singur contributiile catre stat (carte de munca, CAS, pensie, etc). Exista vreo formula pentru asta?
Sunt asistent medical generalist si doresc sa-mi infiintez un PFA (in Constanta). La Registrul Comertului mi s-a spus ca nu exista cod pentru aceasta functie. As dori sa stiu la ce cod as putea sa ma incadrez; daca nu ce varianta mi-ati sugera pentru a putea colabora cu o policlinica?

Multumesc.
Răspuns la discuția Se considera..
In momentul de fata exista plangerea depusa de mine la politie in care am mentionat toate cele intamplate de la venirea pana dupa plecarea chiriasului cu lux de amanunte - evacuarea de catre chirias fara sa ma anunte cu tot cu bunurile, nepredarea cheilor (in contextul in care chiriasul stia ca detine singura cheie pentru una dintre yale), cheltuielile neplatite, stricaciunile lasate in urma. Din punctul lor de vedere insa, singura fapta penala pe care a savarsit-o chiriasul intra sub incidenta articolului 210. De rest nu ii intereseaza. Jumatate din bunuri erau deja la sectie cand am fost acum cateva zile, insa a ramas ca voi fi contactat de politie sa le ridic cand le aduce si pe celelalte. Tinand cont ca am mai avut o problema similara cu un chirias, "solutionata" prin retragerea plangerii cand mi-a returnat bunul furat (masina de spalat), ce se intampla acum daca NU vreau sa procedez la retragerea ei daca doar bunurile imi sunt inapoiate? Ca si data trecuta, politia mi-au indicat ca o data cu returnarea bunurilor, plangerea trebuie retrasa. Este de competenta politiei sa decida daca a fost sau nu si inselaciune sau abuz de incredere?

Multumesc.
Răspuns la discuția Se considera..