Mă aflu în CCIC din 31 oct 2017. La momentul depunerii dosarului, adeverința de venit primită de la angajator nu includea veniturile cu tichetele de masa. Ulterior depunerii dosarului am constatat aceasta eroare și am depus la Agenția pt Plati, în completarea dosarului adeverința corecta. Răspunsul primit de la Agenția pt Plati vine sa susțină faptul ca se iau in calcul numai documentele depuse initial. Intelegerea mea este ca, deși angajatorul a revenit cu adeverința corecta, indemnizația nu se mai recalculează.
Este corect? Nu exista nicio cale prin care sa se accepte faptul ca adeverința depusă inițial a fost incompleta?
Ma numesc Irina Afrem si va scriu in numele tatalui meu care tocmai a primit decizia de pensionare dupa luni si luni de asteptare.
Cererea de pensionare a fost depusa in data de 04 iulie 2008, data la care tatal meu inca lucra deoarece pensionarea este la limita de varsta. Cartea de munca fiind inca deschisa, cei de la Casa de Pensii nu l-au indrumat spre a cere inchiderea cartii de munca cu data depunerii cererii de pensionare si sub acest motiv decizia de pensionare a fost emisa cu data de 01 decembrie 2008, data la care a fost efectiv inchisa cartea de munca.
I s-au platit retroactiv drepturile incepand cu luna decembrie 2008 desi in nenumarate randuri a fost asigurat de catre functionarii Casei de Pensii ca intarzierea emiterii deciziei nu va afecta primirea drepturilor retroactiv cu data de iulie 2008. In special i s-a spus ca nu va fis afectat de faptul ca dansii au cerut doar copie dupa contractul de munca nu si dupa cartea de munca.
Am rugamintea daca se poate sa ma ajutati cu un sfat: are vreo sansa tatal meu sa demonstreze ca a fost nedreptatit? Poate face contestatie in aceste conditii? Si daca da, care este termenul legal?
Va multumesc anticipat si astept cu nerabdare raspunsul dvs.