dar mai pot face ceva in aceasta situatie ca sa imi prelungesc sederea la actualul servici?adica situatia pe care am prezentat-o mai sus
exista vreo chichita legala de care sa ma leg
am mare nevoie de ajutor ca in situatia in care sunt nu ma mai angajeza nimeni pentru ca sunt gravida in 4 luni.
si acum imi pare rau ca am semnat asa ceva dar am fost in stare de soc timp de 2 zile
chiar nu mai exista nici o solutie?
va rog sa ma ajutati si pe mine
#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o#-o
e adevarat incetarea CIM cu art 55 lit.b dar daca eu sunt in concediu medical cine imi face lichidarea?
daca eu imi iau concediu pe 27.03.2009 timp de 1 luna si CIM inceteaza cu data de 01.04.2009?
nu exista nici o posibilitate de a mai prelungii?
va rog sa-mi raspundeti.....................
multumesc
am semnat o demisie cu acordul partilor pe data de 02.03.2009 dar incetarea contractului de munca incepe cu data de 01.04.2009.mentionez ca am fost fortata sa semnez si sunt si gravida.
intrebarea mea este daca pot lua concediu medical inainte de 01.04.2009 si daca pot beneficia de cele 90 de zile de concediu legale.
va rog din suflet sa imi raspundeti pt ca este o problema urgenta si vreau sa stiu daca mai pot macar asa sa imi iau concediu medical.
nu vreau sa intru in concediu de maternitate pt ca nu pot neavand 12 luni lucrate neintrerupt conform codului muncii, adica am pauza de 10luna intre fostul servici si actualul.
va rog sa-mi raspundeti si mie daca pot lua concediu medical in conditiile in care demisia mea incepe cu data de 01.04.2009.
urgent...........................
ajutati-ma
am semnat o demisie cu acordul partilor pe data de 02.03.2009 dar incetarea contractului de munca incepe cu data de 01.04.2009.mentionez ca am fost fortata sa semnez si sunt si gravida.
intrebarea mea este daca pot lua concediu medical inainte de 01.04.2009 si daca pot beneficia de cele 90 de zile de concediu legale.