avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 834 soluții astăzi
Forum Activitate looser

Activitate looser

Da, vechiul imobil a fost instrainat, dar adresa actuala este trecuta in C.I. A se tine cont si de faptul ca pe noile permise auto, nici nu mai este trecuta adresa de domiciliu... deci si-a dat si "sistemul" seama ca era inutila, atat timp cat este evident ca nu adresa este elementul ce individualizeaza documentele respective, ...legatura cu C.I. facandu-se prin intermediul numelui si mai ales al CNP-ului
In urma schimbarii adresei de domiciliu, am aflat ca exista obligativitatea de a schimba si Cartea de Identitate a autovehiculului, talonul auto si permisul de conducere. Este o obligatie pe care o consider absolut aberanta, deoarece prezenta adresei de domiciliu pe aceste documente este absolut inutila (ele fiind insotite, la orice control, de buletin.).
M-ar interesa conform carui articol de lege am aceasta obligativitate. Multumesc.
Buna ziua.
Am si eu o problema asemanatoare... in 2007 am infiintat un srl din care eu detin 95% si un asociat 5%, societate care nu a avut niciodata activitate. Singurele lucruri pe care le-am facut a fost sa depun formularele 100 si 300 la trei luni, + declaratia pe proprie raspundere de neactivitate, la 6 luni. Acum doresc sa repar greseala facuta in momentul infiintarii si sa lichidez voluntar societatea. Precizez ca nici macar bilant anual nu am facut, deoarece am considerat ca nu este necesar (neavand activitate).
Rugamintea mea este sa-mi calauziti pasii spre indeplinirea acestui deziderat, tinand cont si de faptul ca nu sunt prea familiarizat cu termenii si procedurile juridice. Pur si simplu vreau sa scap de acest "cosmar", dupa care sa uit ca am trecut prin el... si poate, va folosi si altora aflati in aceeasi situatie. In acest sens, o sa incerc sa pun intrebarile cat mai la obiect:

1. Am facut "primul pas", deplasandu-ma la Camera de Comert. Acolo, la ghiseul de Informatii (et.1), mi-a fost data o "Cerere de Inregistrare" pe care trebuie sa o completez. Sper sa ma descurc... dar impreuna cu cererea am primit si o lista cu alte documente pe care trebuie sa le furnizez. Acestea sunt:

A) "Hotararea asociatilor de efectuare concomitenta a dizolvarii si lichidarii societatii prin acordul unanim al asociatilor de impartire a activelor ramase dupa plata creditorilor, intre asociati".

Intrebare: Cum trebuie sa arate aceasta hotarare? este format tip, sau cum? trebuie legalizata? va rog mult sa-mi dati cateva detalii...

B) Dovezile privind plata taxelor / tarifelor legale
- taxa judiciara de timbru, in original
- timbre judiciare
- taxa de registru
- tariful de publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a

Intrebare: Unde se platesc toate astea? Ce documente trebuie sa am la mine ca sa le pot plati?

Deocamdata atat,
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri... si daca mai sunt si alte sfaturi pe care mi le puteti da referitor la aceasta prima etapa a demersului, va rog mult sa ma ajutati!