avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 552 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters87133

Activitate ContSters87133

GermanAlex a scris:

De cate ori trebuie sa ma repet? Da, banca inchide contul pentru ca incearca sa ia comisioane pentru ceva ce nu a facut. Banca a pus comisioanele, banca le-a anulat si a inchis contul. Ar fi culmea sa deschida proces pentru comisioane. Cel putin pe firma erau sute de lei de comisioane si tot l-au inchis. Un fapt amuzant la BCR - mai demult - primeam dobanda lunara de 20-30 de bani si imi luau comion pe tranzactie de 1-2 lei. ?!?! - ca la nebuni. Un telefon la banca si s-a rezolvat.


In fine, oricum nu cred ce spuneti, am terminat discutia.
Hmm, interesant, dar ceva imi scapa. Haideti sa mai reiau odata situatia dumneavoastra. Sa zicem ca aveati un cont la BCR. Banuiesc ca aveati si niste comisioane lunare(de administrare,etc). Apoi v-ati decis sa renunati la acest cont BCR. Ati scos toti banii si nu ati mai utilzat contul deloc. Acuma urmeaza nedumerirea mea. In acest mod sustineti ca ati lasat contul 1-2 ani (banca calculand in continuare lunar acel comision) si apoi tot banca v-a inchis din oficiu contul fara sa platiti nimic ? Spuneti-mi daca am gresit cu ce am zis pana acuma, ca daca e asa, tare mi-e greu sa cred ca se poate asa ceva, mai ales ca multe persoane mi-au spus cum ca n-au mai utilizat demult contul lor, dar i-a anuntat banca la un moment dat ca au vreo 100-200 ron din comisioane(asta ca sa mai aducem in discutie si experientele altora, intradevar nu neaparat de BRD).
GermanAlex: Am inteles faza ca nu ati platit nimic, insa sunteti sigur ca v-a inchis contul(conturile) ? Macar atat sa va intereseze, poate cine stie, descoperiti ca aveti de dat nu stiu cate milioane din comisioane si evident ca banca nu are interesul sa va anunte, ci dupa ce se strange o suma considerabila. In cazul acesta nu mai e vorba ca nu o sa platiti, ci o sa fiti obligat(cred), nu stiu cum e procedura.
GermanAlex a scris:

Acum cativa ani am avut si eu cont si card acolo. Am incercat de 2 ori sa inchid contul A doua oara am retras tot si am zis ca am reusit dar m-am trezit ca ma suna ca nu a mers. Le-am explicat ca pot sa il pastreze ca nu mai am ce discuta cu ei. Nu are rost sa va mai stresati cu asa ceva. O sa va calculeze costuri lunare de intretinere de cativa lei si o sa se tot stranga 1-2 ani apoi o sa il inchida ei automat.


V-as da cu cea mai mare placere un mare REPORT. Astept sa-mi spuneti daca ati fost ironic sau nu. Daca dumneavoastra nu v-ati "stresat" timp de 1-2 ani, atunci va meritati comisionaele platite in tot acest timp. Asa ceva nu merge cu mine. Intr-o saptamana va fi inchis contul(termenul final). Va rog sa va abtineti sa mai faceti astfel de afirmatii care pot influenta negativ pe altii(evident ca pe mine NU, insa mai citesc si alte persoane acest site).
La prima intalnire(Sucursala 1) mi-a dat doar "Cerere Renuntare Card", am completat, am predat cardul si apoi mi-a zis sa mai revin peste 30 zile. Evident apoi s-a intamplat ce-am povestit, iar apoi la a doua intalnire( la Sucursala 2) abia aici am completat si cerere de inchidere cont, si mi-a zis ca trebuie sa astept iar 30 zile. De "apreciat" ce-au facut. Sa inteleg de la dvs ca trebuia de la prima intalnire sa fi completat si cererea cu inchidere cont. O da, sunt foarte afectati ca a plecat un student....., de parca rulam mare lucru pe cont. Ar trebui sa planga dupa cei care ruleaza multi bani.
Sa inteleg ca m-au dus cu zaharelul cand in prima faza(cum am predat cardul) mi-au zis sa astept 30 zile ca sa inchid si contul ?
Guvernul a hotarat sa nu mai existe copii legalizate, Ministerul Educatiei a adoptat acest lucru, insa la admitere la universitati, pe site-urile lor inca scriu la acte necesare despre copii legalizate la tot felul(ex:certificat de nastere). E normal asa ceva ?
Pe 25.07.2016 am inchis cardul de student la o sucursala BRD(cea care imi emisese cardul, o denumesc eu Sucursala 1) si mi-au spus sa revin(la orice sucursala), incepand cu 25.08.2016, ca sa inchid si contul aferent. Toate bune si frumoase pana cand, intre timp, pe 08.08.2016 primesc un SMS de la BRD cum ca mi s-a reinnoit cardul automat pentru ca urma sa expire, culmea, in luna septembrie 2016. Intrebarea 1: E normal ca banca sa faca o reinnoire a cardului fara sa ma intrebe si mai ales ca eu deja renuntasem la card cu mult timp inainte ? Demult nu am mai vazut o asemenea situatie ilogica, dar poate ar avea chiar si o logica daca banca chiar trage de client sa-l mentina cu orice pret, prin tot felul de tertipuri. Evident, m-am dus la o alta sucursala(din motive de distanta, o denumesc Sucursala 2) pe data de 10.08.2016 pentru a vedea ce se intampla cu cardurile mele si contul. Aici mi se spune ca defapt trebuie sa iau acel card reinnoit de la Sucursala 1 si apoi sa-l inchid si pe acesta si abia apoi sa mai astept 30 zile. Wow, incredibil, deja povestea incepe sa fie si mai frumoasa. Ca sa nu mai merg pana la sucursala 1 pentru a ridica acel card reinnoit, mi-au spus sa fac o cere ca l-am pierdut( amuzant, am pierdut ceva ce nu am ridicat). Apoi, tot aici mi-au dat sa completez si formularul de inchidere a contului. Culmea, mi-au spus ca abia de acuma incepe momentul cu cele 30 de zile de asteptat pana se inchide totul. Mi-au zis ca trebuia sa completez formularul de inchidere a contului la sucursala 1. Cand le-am spus asta celor de la Sucursala 1, cica nu trebuie, era de ajuns faptul ca am inchis cardul. E o abrambureala mare, niciunul nu zice ceva la fel si mai este o mare problema la sistemul lor bancar ca sucursalele nu vad toate datele unui client, avand acces deplin la informatii doar sucursala la care a fost facut contul. Cei de la sucursala 2 imi spun ca abia dupa 10.09.2016 sa revin ca sa pot lua o hartie prin care se stipuleaza faptul ca nu mai am niciun produs la ei, ca totul este inchis,etc(hartie ceruta de mine). Culmea, cei de la Sucursala 1 spun ca pot sa iau acea hartie dupa 25.08.2016. Evident, aceeasi abrambureala. Intrebarea 2: Pana la urma cum se face cand vrei sa inchizi tot ce ai in relatia cu banca, si anume, faci cerere pentru inchidere card si apoi astepti 30 zile ca apoi sa faci cerere de inchidere cont, sau faci si cerere de inchidere a cardului si contului in acelasi timp ca apoi in 30 zile sa-ti inchida ei tot ce aveai. ?