avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 413 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Inchidere card (si cont) BRD student
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Inchidere card (si cont) BRD student

Pe 25.07.2016 am inchis cardul de student la o sucursala BRD(cea care imi emisese cardul, o denumesc eu Sucursala 1) si mi-au spus sa revin(la orice sucursala), incepand cu 25.08.2016, ca sa inchid si contul aferent. Toate bune si frumoase pana cand, intre timp, pe 08.08.2016 primesc un SMS de la BRD cum ca mi s-a reinnoit cardul automat pentru ca urma sa expire, culmea, in luna septembrie 2016. Intrebarea 1: E normal ca banca sa faca o reinnoire a cardului fara sa ma intrebe si mai ales ca eu deja renuntasem la card cu mult timp inainte ? Demult nu am mai vazut o asemenea situatie ilogica, dar poate ar avea chiar si o logica daca banca chiar trage de client sa-l mentina cu orice pret, prin tot felul de tertipuri. Evident, m-am dus la o alta sucursala(din motive de distanta, o denumesc Sucursala 2) pe data de 10.08.2016 pentru a vedea ce se intampla cu cardurile mele si contul. Aici mi se spune ca defapt trebuie sa iau acel card reinnoit de la Sucursala 1 si apoi sa-l inchid si pe acesta si abia apoi sa mai astept 30 zile. Wow, incredibil, deja povestea incepe sa fie si mai frumoasa. Ca sa nu mai merg pana la sucursala 1 pentru a ridica acel card reinnoit, mi-au spus sa fac o cere ca l-am pierdut( amuzant, am pierdut ceva ce nu am ridicat). Apoi, tot aici mi-au dat sa completez si formularul de inchidere a contului. Culmea, mi-au spus ca abia de acuma incepe momentul cu cele 30 de zile de asteptat pana se inchide totul. Mi-au zis ca trebuia sa completez formularul de inchidere a contului la sucursala 1. Cand le-am spus asta celor de la Sucursala 1, cica nu trebuie, era de ajuns faptul ca am inchis cardul. E o abrambureala mare, niciunul nu zice ceva la fel si mai este o mare problema la sistemul lor bancar ca sucursalele nu vad toate datele unui client, avand acces deplin la informatii doar sucursala la care a fost facut contul. Cei de la sucursala 2 imi spun ca abia dupa 10.09.2016 sa revin ca sa pot lua o hartie prin care se stipuleaza faptul ca nu mai am niciun produs la ei, ca totul este inchis,etc(hartie ceruta de mine). Culmea, cei de la Sucursala 1 spun ca pot sa iau acea hartie dupa 25.08.2016. Evident, aceeasi abrambureala. Intrebarea 2: Pana la urma cum se face cand vrei sa inchizi tot ce ai in relatia cu banca, si anume, faci cerere pentru inchidere card si apoi astepti 30 zile ca apoi sa faci cerere de inchidere cont, sau faci si cerere de inchidere a cardului si contului in acelasi timp ca apoi in 30 zile sa-ti inchida ei tot ce aveai. ?
Cel mai recent răspuns: Dapix , utilizator 19:19, 18 Septembrie 2016
Inchiderea de cont se face in etapele urmatoare:
- se incaseaza comisioanele restante (daca exista), in cazul dvs. nu este vorba de comisioane restante, deoarece conturile cu card de student nu sunt comisionate;
- se completeaza formularul de inchidere a contului;
Consilierul bancar, face inchiderea/predarea cardului pentru a putea face inchiderea contului. Operatiunea se face in aceeasi zi. Pentru siguranta dvs. solicitati a doua zi o stare financiara si vedeti daca s-a inchis contul.
Sa inteleg ca m-au dus cu zaharelul cand in prima faza(cum am predat cardul) mi-au zis sa astept 30 zile ca sa inchid si contul ?
Ce documente v-au eliberat cand ati cerut inchiderea contului? Consilierii trag de timp, pentru ca ii afecteaza inchiderea/ lichidarea de conturi. Am patit-o si eu tot la BRD. Stiau ca lucrez in domeniu si tot au tras de timp sa-mi inchida contul curent si creditul.
La prima intalnire(Sucursala 1) mi-a dat doar "Cerere Renuntare Card", am completat, am predat cardul si apoi mi-a zis sa mai revin peste 30 zile. Evident apoi s-a intamplat ce-am povestit, iar apoi la a doua intalnire( la Sucursala 2) abia aici am completat si cerere de inchidere cont, si mi-a zis ca trebuie sa astept iar 30 zile. De "apreciat" ce-au facut. Sa inteleg de la dvs ca trebuia de la prima intalnire sa fi completat si cererea cu inchidere cont. O da, sunt foarte afectati ca a plecat un student....., de parca rulam mare lucru pe cont. Ar trebui sa planga dupa cei care ruleaza multi bani.
Ultima modificare: Vineri, 19 August 2016
ContSters87133, utilizator
Acum cativa ani am avut si eu cont si card acolo. Am incercat de 2 ori sa inchid contul A doua oara am retras tot si am zis ca am reusit dar m-am trezit ca ma suna ca nu a mers. Le-am explicat ca pot sa il pastreze ca nu mai am ce discuta cu ei. Nu are rost sa va mai stresati cu asa ceva. O sa va calculeze costuri lunare de intretinere de cativa lei si o sa se tot stranga 1-2 ani apoi o sa il inchida ei automat.

Alte discuții în legătură

Eterna problema, nesimtirea bancilor - brd in cazul de fata grandanat grandanat O speta simpla Am un cont curent, cu un card de debit atasat deschis la BRD. Intrucat nu mai am nevoie de el vreau sa-l inchid. Din pacate conform politicii ... (vezi toată discuția)
Închidere pachet,cont și card student isic brd User96a User96a Am absolvit recent universitatea și la momentul dat fusesem nevoită sa plec temporar din țara (credeam ca am sa revin ) dar nu pot nici de curind la fel ... (vezi toată discuția)
Inchiderea contului - fals in acte cosmin311 cosmin311 Buna ziua! Eu cand eram student la master luam bursa de la facultate pe card. Card-ul pe care l-am primit este de la BRD Calderon. In primul an de master ... (vezi toată discuția)