gi-jane2 a scris:
Va trebui sa gasiti un alt motiv pt care sa-i actionati in judecata, nu-i nici fals in acte si nici discriminare .
Daca aveti dovezi asupra a ce afirmati , puteti sa depuneti o sesizare la protectia consumatorului.
Dar atunci ce este ?pentru ca eu am toate dovezile am copie dupa cerere de inchidere a contului copie dupa actualizare date chitanta ca am platit comisionul pe data de 10 aprilie si mai am inca o copie de actualizare date pe care mi-a facut atunci in iunie si am foaia aia cu situatia celor doua conturi daca doamna de la casierie mi-a zis ca mi-a inchis contul in mai si eu ma trezesc in iunie cu 3 lei de plata nu e o minciuna ?daca nu ma duceam la banca la timp iar ma trezeam cu nu stiu cat de plata iar cererea aia originala de actualizare date ce-a facut cu ea ?daca mi-a cerut din nou sa o completez.
Asta se numeste neglijenta in serviciu sau abuz in serviciu pentru ca vroiau sa mai ma puna sa platesc iar comisioane si sa ma puna pe drumuri.
Multumesc!
Jocandi Causa a scris:
Tot ce puteti face este sa depuneti o plangere la protectia consumatorilor.
Despre ce discriminare vorbiti dvs? Unde este falsul in acte?
V-as ruga sa mai cititi inca odata comentariul de mai jos.
Daca in aprilie am facut cerere si in mai mi-a zis ca a inchis contul si iunie ma trezesc cu 3 lei de plata si cererea de actualizare date care am facut-o in aprilie a pierdut-o e problema ei si asta se numeste neglijenta in serviciu pentru ca si-a batut joc de mine m-am dus degeaba sa completez si am facut drumuri degeaba.