avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 846 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Inchiderea contului - Fals in acte
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Inchiderea contului - Fals in acte

Buna ziua!
Eu cand eram student la master luam bursa de la facultate pe card.
Card-ul pe care l-am primit este de la BRD Calderon.
In primul an de master am luat bursa ,dar in al doilea an nu am mai luat pentru ca am depus tarziu dosarul si prin urmare nu am mai primit bursa.Eu nu am fost informat de cei care mi-au dat cardul si nici de cei de la BRD ca se va lua comision automat din bani de bursa (in fiecare luna suma era diferita deoarece se calculeaza dupa numarul de zile) si eu scoteam toti bani de pe card in fiecare luna.
Intr-o zi ma duc la banca la BRD la agentia din Baba Novac sa vad situatia contului si sa inchid contul pentru ca nu mai avem neovie de el si imi expira cardul la sfarsitul anului.Tipa de acolo de la casierie imi spune ca am de plata 60 de lei comisioanele adunate de la ultima retragere pana acum.Eu nu am zis nimic am achitat cei 60 de lei ca sa pot inchide contul si in ziua respectiva am completat doua cereri: una pentru inchiderea contului si una pentru actualizarea datelor pe data de 10 aprilie, am chitanta ca am platit restanta de 60 de lei am copie dupa cele doua cereri completate in ziua respectiva si ii am predat cardul mi l-a capsat in fata mea (dar eu stiam ca se taie in 3 bucati cu foarfeca) si mi-a zis sa vin peste o luna pentru a verfica daca mi-a inchis contul.Ma duc peste o luna adica in mai si imi spune ca este inchis contul.Acum o saptamana un prieten vroia sa imi trimita bani pe contul meu pentru ca era ziua mea si ma duc la banca sa ii cer IBAN (Mentionez ca mai am un cont tot la BRD dar de data asta e contul meu de salariu) si sefa de la agentia Baba Novac imi da o foaie in care imi arata ca am doua conturi :unul de la facultate pe care zice ca am de plata 3 lei si unul de la servici si eu ii am spus ca am inchis contul si ea imi zice ca o sa dea mail eu plec acasa si sun la agentia din Calderon si ii explic situatia mea si ei mi-au zis ca nu au primit cererea si datele mele apoi ma duc din nou peste ea in 30 de minute la sefa si eu ii am zis sa imi inchida contul cat mai repede pentru ca fac scandal mare si mi-a zis ca o sa trimita mail.Eu am plecat de acolo si m-am dus la mama la servici si am sunat iar la Calderon sa vedem daca a primit mail-ul si a zis ca nu a primit( eu stiu ca un mail mai mult de 10 minute nu poate sa dureze pana il primeste).Ma duc cu mama la sefa si facem scandal si ea iar imi da cerere de actualizare a datelor(mentionez ca eram pe 20 iunie) si eu ii am zis ca am copie dupa cererea depusa pe 10 aprilie si ma ia la misto ca era buletinul vechi si eu ii am spus ca NU este buletin vechi si ii am aratat copia si mi-a zis ca nu poate sa imi inchida contul pe loc doar maine a doua zi.Mi-a cerut adresa mea de mail si abea dupa atatea scandal si dovezi aduse de mine in care am avut dreptate abea a doua zi mi-a inchis contul.Dar eu vreau sa fac reclamatie pentru discriminare pentru ca eu am probleme cu auzul si vroia sa profite de mine pentru asta,pentru fals in acte deoarece eu am facut cerere de inchidere a contului in aprilie ,cand m-am dus in mai la casierie mi-a zis ca mi-a inchis contul si m-am uitat pe foaie cu contul meu de bursa ca ultima actualizare a cardului era pe data de 6 iunie in care apareau 3 lei si vroia sa ma puna pe drumuri,vroia sa ma duc la agentia din Calderon pentru ca nu vroia sa sune si sa comunice cu ei legat de situatia mea,apoi vroiam sa vorbesc cu directorul sucursalei si mi-a zis ca este la Dristor si a fost mama acolo degeaba pentru ca el nu era acolo.
Unde as putea sa fac reclamatie ?pentru ca vreau sa ii dau in judecata pentru fals in acte si discriminare,sa cer daune moarele si materiale pentru asta.
Ultima modificare: Vineri, 28 Iunie 2013
cosmin311, utilizator
Va trebui sa gasiti un alt motiv pt care sa-i actionati in judecata, nu-i nici fals in acte si nici discriminare .
Daca aveti dovezi asupra a ce afirmati , puteti sa depuneti o sesizare la protectia consumatorului.
Ultima modificare: Vineri, 28 Iunie 2013
gi-jane2, moderator
Tot ce puteti face este sa depuneti o plangere la protectia consumatorilor.
Despre ce discriminare vorbiti dvs? Unde este falsul in acte?
gi-jane2 a scris:

Va trebui sa gasiti un alt motiv pt care sa-i actionati in judecata, nu-i nici fals in acte si nici discriminare .
Daca aveti dovezi asupra a ce afirmati , puteti sa depuneti o sesizare la protectia consumatorului.


Dar atunci ce este ?pentru ca eu am toate dovezile am copie dupa cerere de inchidere a contului copie dupa actualizare date chitanta ca am platit comisionul pe data de 10 aprilie si mai am inca o copie de actualizare date pe care mi-a facut atunci in iunie si am foaia aia cu situatia celor doua conturi daca doamna de la casierie mi-a zis ca mi-a inchis contul in mai si eu ma trezesc in iunie cu 3 lei de plata nu e o minciuna ?daca nu ma duceam la banca la timp iar ma trezeam cu nu stiu cat de plata iar cererea aia originala de actualizare date ce-a facut cu ea ?daca mi-a cerut din nou sa o completez.
Asta se numeste neglijenta in serviciu sau abuz in serviciu pentru ca vroiau sa mai ma puna sa platesc iar comisioane si sa ma puna pe drumuri.
Multumesc!


Jocandi Causa a scris:


Tot ce puteti face este sa depuneti o plangere la protectia consumatorilor.
Despre ce discriminare vorbiti dvs? Unde este falsul in acte?



V-as ruga sa mai cititi inca odata comentariul de mai jos.
Daca in aprilie am facut cerere si in mai mi-a zis ca a inchis contul si iunie ma trezesc cu 3 lei de plata si cererea de actualizare date care am facut-o in aprilie a pierdut-o e problema ei si asta se numeste neglijenta in serviciu pentru ca si-a batut joc de mine m-am dus degeaba sa completez si am facut drumuri degeaba.


Ultima modificare: Sâmbătă, 29 Iunie 2013
gi-jane2, moderator
Cred ca interpretati gresit termenii de discriminare si de fals in acte. Notiunile respective au cu totul alt sens.
Puteti face o plangere la protectia consumatorilor, este de competenta lor aceast abuz, pentru ca de un abuz comercial este vorba.
Am inteles si atunci trebuie sa ma duc neaparat la protectia consumatorului pentru abuz comercial dar nu pot sa fac plangere penala la politie si sa ii dau in judecata pentru asa ceva?

Alte discuții în legătură

Eterna problema, nesimtirea bancilor - brd in cazul de fata grandanat grandanat O speta simpla Am un cont curent, cu un card de debit atasat deschis la BRD. Intrucat nu mai am nevoie de el vreau sa-l inchid. Din pacate conform politicii ... (vezi toată discuția)
Cont neinchis la cerere Noeme Noeme Buna ziua! In 2010 am deschis un cont pentru drepturi salariale. Dupa ce am primit salariul cu aproximatie 2-3 luni(posibil2011) am fost sa inchid contul ... (vezi toată discuția)
Inchidere card (si cont) brd student ContSters87133 ContSters87133 Pe 25.07.2016 am inchis cardul de student la o sucursala BRD(cea care imi emisese cardul, o denumesc eu Sucursala 1) si mi-au spus sa revin(la orice ... (vezi toată discuția)