Vineri am fost la Biroul de evidenta populatiei pentru a-mi schimba buletinul -imi schimbam domiciliul si expira in aprox o luna.
Am specificat ca am nevoie de el urgent pentru ca pe 05.10 urmeaza sa plec din tara iar raspunsul doamnei respective a fost ca nu imi poate face CI motivand ca mama mea vitrega are buletinul expirat; ca poate incerca sa obtina o derogare dar ca nu imi poate da un raspuns in mai putin de doua saptamani. Dupa mai multe discutii mi-a zis ca pot plati o "taxa de urgenta" de 50 de lei (pentru care nu am primit nicio chitanta) si sa mai las ceva pentru "un buchet de flori pentru sefa" si se poate rezolva in aprox o saptamana - am lasat pentru ca aveam nevoie de CI (aveam deja biletele de avion cumparate).
Problema este ca si sora mea a avut o experienta asemanatoare tot cu aceasta angajata, nu ii putem face o recelamatie ceva? Daca se poate..cui ar trebui sa ma adresez?
Multumesc.
Am o mica problema...
De cateva zile primesc mesaje de la o persoana pe care nu o cunosc,la inceput am raspuns crezand ca sunt trimise de un prieten dar apoi am aflat ca nu era asa.Ieri a inceput sa dea si telefoane,nu m-a amenintat/insultat dar ma deranjeaza aceasta situatie si nu vreau sa imi schimb nr de telefon.Pot sa ii fac reclamatie...sau ce as putea fece?